March 22, 2009

undar canstracshan


Da, incerc si eu.
Aseara m-au luat cautarile si am facut asta.
Desi am intentionat sa va restrictionez accesul pana fac o treaba calumea, m-am gandit mai bine [si mi s-a si spus asta :))], asa ca am zis sa nu inchid de tot, doar ca va spun de acum ca mai am de facut cate ceva, de umblat la tencuiala, de varuit, u know, the usual crap. Sa nu mai zic ca desi am download-at full template-ul vechi, acum nu se deschide sub nicio forma si trebuie sa refac din minte blogroll-ul, linkurile si ce mai aveam pe jos pe acolo.
Cum postarile in sine sunt sau ar trebui sa fie cea mai importanta si cea mai interesanta chestie la pagina asta, enjoy ca si pana acum; si o sa mai vedeti retusari pe parcurs.

Later edit: thank God for Notepad++.

1 alarm clocks:

Anonymous said...

Salut. Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, insa deocamdata este o buna modalitate de transmitere a unei informatii. Apelam la oameni inteligenti din blogosfera si care pot in acelasi timp sa fie promotori ai acestui fenomen in Bucuresti. INSCRIE-TE LA ZIUA BLOGGERILOR BUCURESTENI ( PE zbb cratima 2009 punct ro AI FORMULARUL DE INSCRIERE ) si vino alaturi de noi la festival impreuna cu cat mai multi prieteni. Da acest mesaj mai departe in blogosfera.Vor fi premii, petreceri, multa distractie si nu in ultimul rand o mare gasca de bloggeri cu care poti lega prietenii.
Multumim.

Template by:

Free Blog Templates