March 14, 2009

Sah pentru incepatori

Guano Apes - Pretty in Scarlet


Ai facut din vitrina asta de cioburi un om.
Le-ai adunat de pe jos si le-ai asezat intr-o ordine perfecta, cu o meticulozitate pe care nu am mai intalnit-o in mintea niciunui om ... pana la tine. Ai stiut sa-mi spui sa-ti vorbesc, exact atunci cand mi-as fi dorit sa-ti spun ce aveam strans in ganduri numai pentru tine si puzzle-ul asta ... nu mai devreme, absolut niciun moment mai tarziu. Am stiut ca tu esti creatorul meu si am incercat sa te fac sa simti mandria unui lucru bine facut. E
xact ca piesa nebunului, te-ai miscat pe diagonala si n-am stiut niciodata daca ceea ce fac e bine sau rau. Nu ti-am ascuns niciodata nimic si n-am incercat sa imi opresc lacrimile atunci cand le simteam cum mi se innoada in barbie exact ca unui copil mic. Mi-am promis ... la sfarsit ... sa nu te las sa ma transformi la loc in cioburi, dar cu cat incercam mai tare, cu atat mai mult rupeai bucati din mine. Mici, mici, pana n-am mai ramas decat un om peticit si rupt de realitate. Am pierdut in momentele alea credinta in tine si in munca ta, creatorule.
Ca un nebun de alb, ce captureaza ...
regina neagra pentru vesnicie...


later edit: Am scris textul asta ceva mai demult, avand melodia pe fundal, repetandu-se de zeci de ori. De curand am redescoperit-o ... si ma bucur. :)
Pentru un weekend pretty in scarlet.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates