March 22, 2009

Get a life, eu sau cine?

Fantastic, ŞOC!

Tocmai am fost intrebata pentru a 6-a oara in ultimele 2 ore, cum de stau acasa intr-o seara de sambata. Nu inteleg, e absolut obligatoriu sa iesi la porceala sambata de sambata?
Si, oricum, nu stiu cand am lasat eu impresia ca as fi mare clabăriță.

Am o viata fericita, oameni buni. Sunt linistita si fara iesiri in club weekend de weekend.
Sunt frumoase si iesirile astea, dar ca orice lucru, hai sa fie si-un soi de echilibru la mijloc, ca tot ma contraziceam zilele trecute asupra principiului echilibru=fericire. [inca mai avem de discutat, amice :P]

Plus ca trebuie sa alternezi si chestiile astea; hai ca saptamana trecuta am fost bolnava si vai de mama mea [si tot am fost la teatru+mancat la "mec"+narghilea, in aceasta ordine si in aceeasi seara] dar saptamana asta am iesit, ba la un film la care am bocit [eu si toata suflarea feminina din sala, si Stef zice ca a vazut si-un gagiu simpatic :))], ba la o narghilea cu 3 oameni funky, nu este indoiala, exista socializare dincolo de cortina de fier. :)))
Revenind, nu-mi dau seama de ce o iesire in oras ar trebui sa ma faca sa ma simt bine. Pierd timp cu aranjatul, arunc niste bani pe care ar trebui sa-i mai pun si deoparte, ca asa fac oamenii mari, iar a doua zi e aproximativ pierduta, pentru ca daca tot iesim, e musai sa facem porceala sa fie porcesc de porceasca, nu venim acasa decat cel mai devreme pe la un 5-6 si deci, somn, nema ... nu mai zic ca e foarte probabil sa se lase cu dureri de cap, evident, ne-am porcit alaturi de Jack si tot asa.
Where's the fun? Pe termen scurt, uhuuuu ... da` dup-aia cu ce ramai? It`s just another day in paradise.

Pot avea o seara frumoasa daca fac o baie si pe urma ma strecor in pat si ma uit la un film bun, de exemplu. Nu mai spun de cele petrecute cu Ursu`, dar asta e deja un alt subiect de discutie! :))

Seara placuta, oriunde v-ati porci! :)

1 alarm clocks:

portos said...

bine, bine, intreba lumea din fire de tine simbata... :D

Template by:

Free Blog Templates