March 11, 2009

Boredom[less]

Cand ne plictisim, punem de bocit ca ne plictisim sau facem.
Cum bocitul nu ma caracterizeaza decat la filmele vechi, asa cum au ghicit toti cei care s-au obosit sa ghiceasca la postarea anterioara ;;), am zis sa facem.
De ieri sunt sick cat si stau acasa, asa ca am zis sa ma hodinesc si sa stau in pat; in felul asta am vazut Nshpe filme si, pe langa faptul ca m-a cuprins o mini stare depresiva, I got bored. Am zis sa facem.

Astfel ca am hotarat sa fac ceva non-fizic, care sa nu solicite decat mintea si muschii tastatutari, si anume sa schimb layout-ul la blog, ca sta de 2 ani asa si nu se poate sa mai ramana in felul asta. Problema e ca dupa ce mi-am plimbat ochii prin alte cateva zeci de layout-uri, mi-am dat seama ca imi place asa cum e. :) Nici ca se putea sa fie altfel decat e acum, imi place amestecatura de culori, titluri, categorii si imagini ... e cat se poate de personalizat si se simte clar ca fiind ceva al meu. :D
Plus ca mi-am mai dat seama de curand, intr-o discutie mai mult sau mai putin contradictorie, de ce sa schimbam ceva ce ne face sa ne simtim bine? Am vazut si cum e sa schimbi ce ai cu altceva, probabil ca doar de dragul diversitatii; de ce naiba ne obosim atat sa alergam dupa mai mult cand avem ceva atat de frumos la indemana...?
Nici nu stiu de ce ma tot intreb asta, e un adevar general valabil faptul ca nu stim adevarata valoare a lucrurilor/oamenilor de langa noi decat atunci cand nu ii mai avem. Desi nu eram de acord cu "ciorbele reincalzite", impacarile, acordarea unei a 2a sanse, uite ca dupa ce am gustat din perioada aia de incercari si testari ale diversitatii, mi-am dat seama ca, taman eu, care cu gura mea mare sustineam incontinuu ca un om cu mintea deschisa e cel mai castigat, da, taman eu aveam de pierdut din cauza mintii mele inchise. :)

Acestea fiind zise, ramane cum e ca e bine.
Dac-o da erori si mi-o buli gramatica sau cine stie ce alte scapari, om mai vedea.
Pana atunci, sa ne bucuram impreuna de verde, mov, baseball cards, mental fuck buddies, human calendar, youtube, poze cu paianjeni, Rolling Stones...
Am ales video-ul urmator pt ca mi-a placut ideea, uite cum isi asculta propria muzica. :)

Rolling Stones - Wild Horses


A, sa nu uit, schimbarea e o idee buna, dar asta nu inseamna ca intotdeauna aduce cu ea ceva bun. :)

PS: Mi-am dat seama de un lucru, cred ca-mi place layout-ul asta pt ca e colorat, in rest am negru peste tot, windows, office, last fm, messenger, toate sunt "paint it black". Sa nu mai zic de laptop, mouse, telefon, boxe and so on and so forth. :))

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates