March 19, 2009

Cate kile cantareste rabdarea?

Unora dintre voi vi s-ar putea parea anormal ca urmatorea replica vine taman de la o Balanta:
Mie nu-mi plac oamenii nehotarati. :)

De fapt, stiu cum replica asta ar putea totusi parea logica, rostita fiind de gura unei Balante ...
O transformam in felul urmator:
Eu nu am rabdare sa suport oamenii nehotarati.
[suna mai bine]

Intre noi fie vorba, oricum pe mine ma iubeste toti [si femeile, bine] cand NU STIU CE SA ALEG. [clipind des si fluierand pe strada].



Am sters mare parte din ce scrisesem mai departe in postul asta, pentru ca mi-e somn si nu am rabdare sa-l termin. Si, desi in mod normal pastrez absolut tot ce fac, just in case, poate am nevoie mai tarziu [probabil inca un defect profesional, ca si uitatul dupa nume de firme pe strada :))], acum am sters pur si simplu. Nu-i bai. :)

Nouvelle Vague - Don't Go
[alta voce si suna putin altfel. uitati-va si la video :)]



In rest, la vita e bella, sunt eu putin obosita, dar e ok. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates