March 09, 2009

Leapsa, daaaa

E ceva in aer, abia astept sa vina vara, ca atunci lumea sta mai putin in fata calculatorului si mai mult p-afara, astfel incat numarul lepselor se reduce considerabil pe masura ce temperatura creste. Stiu, pur si simplu stiu asta! :D

Daaaar, am primit una de la Didi [1] cu dedicatie, iar pe cealalta o gasisem deja pe blogul Martei cu th [2] si o facusem din curiozitate inainte de a taggui Didi pe toata lumea, pt ca e prea tare. :D

[1] Cea de la Didi presupune cica sa scriu 14 lucruri despre mine [imi place numarul asta, nu inspira nimic, in sfarsit ceva non standard, nu 3, nu 5, nu 10, nu 13 :D - ranjesc incontinuu, vedeti, vedeeeti?! :D], iar voi trebuie sa va dati seama care-s false si care nu [si viceversa, nu!]. Here goes:

1. Plang la filme vechi.
2. Am fost vopsita blond si o sa ma mai fac.
3. <-- Am un fetish pt cifra 3 si am in minte zeci de idei prin care totul se reduce la ea.
4. Sunt cleptomana, cu obsesia indreptata spre diferite tipuri de pliculete de zahar.
5. Nu imi place sa ma cert.
6. La 17 ani am facut un an jumate de judo, in ideea unui curs de autoaparare, dar ma bateau copiii de 11 ani.
7. Cand eram in generala jucam baschet si mi se spunea Iverson.
8. Cand urc pe munte sunt cel mai sprinten miez.
9. Imi place rozul foarte tare.
10. In liceu am avut prieteni putini.
11. Imi plac castravetii cruzi.
12. Nu ma dau in vant dupa poreclele "dulci": pui, iubita, etc.
13. Am fost atacata pe strada si am avut urma lamei cutitului pe gat vreo 4 luni.
14. Am fost la concert Pussycat Dolls.

Na, nush, a iesit ceva?



[2] Cea de pe blogul Marthei suna cam asa:

- Go to Wikipedia. Hit “random”. The first random Wikipedia article you get is the name of your band

- Go to Random quotations. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

- Go to Flickr and click on “explore the last seven days”. The third picture, no matter what it is, will be your album cover. Use Photoshop or similar to put it all together.


Ta-naaaaaaaaa!

Dupa cum am zis, facusem deja din curiozitate. :)

Invitati-ne sa va cantam. Lockwisch --> eu si ventriloaca mea. Ea e cu vocea, eu cu miscarea scenica. De fapt, recunosc, eu sunt starul, ea e doar cu figurile. Plus ca bea de stinge. Oricum, imbinam ceva din stilul lui PJ Harvey cu niste Gotan Project pe fundal. Ei ii place sa fumeze in timpul spectacolului, mi-a dat si mie odata, dar mi-am parlit buzele si de atunci nu ma mai ating de tigari.
Nush, va garantez ca fiecare concert e o experienta unica. Cateodata ne mai certam pe scena, am o personalitate mai de nazbatie, asa, dar ea e cu mana in gatul meu si n-am ce face, tac, TAC!
In fine, plecam, suntem obosite de atatea interviuri...
A, da, "Your imperfections, that`s their fault", e noul nostru album, cumparati originalul!



[1] --> Simonette, Vasi si Portos [Portos, stiu, you will eternally love me for this, imi ramai dator pe vecie cu tortul de ciocolata sau faci asta :))]

[2] --> sunt marinimoasa ca Didi, luati si degustati. :)

14 alarm clocks:

portos said...

bineee, sa nu crezi ca o sa scapi nepedepsita pentru asta :P

Anonymous said...

Da, sa traiti! m-am conformat :)

Miezu` said...

ba, da unu n-a zis care-s false si care nu [-( :))

Anonymous said...

Ma bag eu, nu ne-am vazut de ceva timp, dar imi dau si eu cu parerea :)

1.A, te vad mai mult plangand la filme vechi decat la astea noi.
2.F..blonda..nu cred :)
3.A si 13 cred :)
4. A. e ciudat-bine, deci te-ar putea descrie :)
5. F cred ca tii mult la parerile tale si poti sa ai tendinte certarete
6. A
7. A parca stiam ceva de genul asta..hmm
8. A
9. F..venind asta de la PINK Label :))
10. F nu stiu, si eu pot sa zic ca au fost putini daca ma gandesc retrospectiv :)
11. A
12. A
13. F
14. F nu prea cred...:))

Miezu` said...

7/14, nu-i rau, de cati ani nu ne-am mai vazut? :)))

Coyote said...

1 2 5 6 8 10 12 13 adevarate

Cate am nimerit? :D

Miezu` said...

5/8

Coyote said...

Adica 11/14? Nu e chiar atat de rau ;))

Miezu` said...

adica 8/14, ca mai erau unele adevarate pe care tu le-ai considerat a fi false

Didi said...

sa mor ma bag si eu ca mi se pare interesant :D

1. A
2. F
3. F
4. A
5. A
6. A
7. A
8. A
9. F
10. A
11. F
12. A
13. A
14. F

ia zi-mi :D

Miezu` said...

da, Didi, 10/14, ai zis bine, u`re smarter than the average bear :))

Coyote said...

Bah, baga si un premiu daca tot esti aici :))

Miezu` said...

premii pt cine ma cunoaste mai bine? CAT de narcisista ma crezi? :))

Coyote said...

Pentru ca meriti, nu? :))

Template by:

Free Blog Templates