March 17, 2009

ma Nouvelle [Vague] obsession

Desigur, daca v-ati mai uitat pe-aci, ar trebui sa ii stiti.
Ma nouvelle obsession.

Asa cum poate stiti si ca din timp in timp dezvolt aceste asa numite obsesii. Imi canalizez nebuniile asupra unei formatii, voci sau asupra vreunui instrument. Daca ma intrebati pe mine, mai bine asa, decat sa obsedezi dupa oameni. Doar stiti ca toti suntem putin luaaaati... :))

Revenind, nu numai ca mi-a revenit obsesia pentru Nouvelle Vague, dar de cateva zile m-am afundat cu totul in ei si-n stilul lor si-n formatii de gen. Dar ei sunt baza. Sa vezi ce misto e sa asculti la munca, putin stress on top, niste draci si o lipsa incredibila de timp pentru cate ai de facut si tu stai ca bou` cu ochii in niste cifre [pe care oricum nu le vad prea bine, am nevoie de ochelari :-s] ....
... cu "Too Drunk To Fuck" in casti... :))))))

Nouvelle Vague - Too Drunk To Fuck [Dead Kennedys]

[am pus audio pt ca si eu tot numai de audio ma bucur :)]

Nu mai stiu daca v-am povestit despre concertul de la Bucuresti, m-am intristat ca dracu pt ca a fost la Sala Palatului, unde atmosfera e tristuleanu rau; se sta pe scaune. Am dansat, ce-i drept, dar m-am inghesuit cu scaunele, nu cu alti oameni [:P], nu se fumeaza, luminile parca erau numai pe scena. In fine, detalii organizatorice.
Cat despre ei ... ce sa zic, ei mi s-au parut cel putin geniali. :)

Finally, the creator of my renewed obsession:
Nouvelle Vague - Dancing with Myself [Billy Idol]


and, of course...
Nouvelle Vague - Human Fly [The Cramps]


Bzzzz, bzzzzz, zzzzz... :)

6 alarm clocks:

Coyote said...

Data trecuta ai dezamagit. Ai ales Kaiser Chiefs, desi eu trageam de tine sa mergem dincolo :))

Asa iti trebuie :))

Mihai said...

http://www.youtube.com/watch?v=TGjl6ITkFqI

http://www.youtube.com/watch?v=1TwqE2X55Wg

http://www.youtube.com/watch?v=ELRD8ZMYmrA

testing, testing

Miezu` said...

@coyote: hai ma ca atunci nu au fost asa, am auzit comparatii intre oameni care au vazut si colo si colo :P

@mish: 2, 10. plac, dar daca ma pui sa fac un top 3 nu ma pot hotari care sa fie pe locul 1, ca pe 2 stiu ca e a 3a [La Roux] si atunci una din cele de pe locul 1 ar trece pe 3. complicata logica :)))

Mihai said...

dadeam exemple de obsesii proprii si personale, dar doar individuale, nu ascult toata discografia. de fapt, nici nu prea au multe scoase.

Miezu` said...

pai nu degeaba anumitor formatii de gen li se spune "one hit wonders" :)

Mihai said...

copile, nimic nu stii. one-hit-wonder nu inseamna ca nu au scos piese, inseamna ca doar una-doua au avut succes. cel putin cele doua fete soliste de mai sus au 20j de ani, aproximativ. urmeaza sa scoata si altceva, sau poate nu am gasit eu inca (desi pirateria e in floare).

Template by:

Free Blog Templates