March 23, 2009

O experiență stelară

Ştiu, daaaa, a mai fost la noi şi probabil voi toți, deja fani inrăiți, ați fost de fiecare dată, dar uite că eu n-am ajuns până acum … În August mi se pare că vânam coioți prin Sibiu [sau, unde eram? dunno], iar în Decembrie cred că a fost în Fratelli – mă scuzi, eh, aveam trebi şi nici nu prea frecventez.
Iar aceasta este o chestiune de neiertat şi de rezolvat urgent.
Indubitabil. : ))

Aşadar, pe 14 Mai avem eveniment Parov Stelar.
Se va desfăşura într-un loc apropiat nouă, Suburbia.
Cu începere la orele 9pm, biletul 30 RON, la intrare 45.

O bucată mică:
Parov Stelar Feat. Gabriella Hanninen: Charleston Butterfly
[nu e videoclipul original – sincer, nici nu ştiu dacă are aşa ceva; doar ştiți că nu asta îmi place să vă arăt când mă refer la conceptul de “muzicutză", aşa că bucurați-vă şi de o minunată colecție de cizmulițe colorate,
- from me to you : ))]


Ştiți sloganul: meet you there! : )

sursa: Metropotam.ro

10 alarm clocks:

Miezu` said...

multumesc, la fel si tie :)

portos said...

"sa-ti bagi picioarele" imi place cum suna si ca sa fie in ton cu atmosfera ce te va inconjura... http://www.youtube.com/watch?v=VyRO6hvEqW0

distractie placuta acolo, si sa te gindesti si la mine ;)

Miezu` said...

pai hai :)

Miezu` said...

misto si asta cu amsterdamu, dar te rog nu-mi aminti, ca n-am terminat cu organizarea :))))

inceputul imi aduce aminte de Bushido - Alles Verloren:
http://www.youtube.com/watch?v=Hzpsu8pyqFE

portos said...

valy ... ori n-are ce face, ori si-a tras robot.. acelasi mesaj l-am intilnit pe 10 bloguri pina in prezent.

portos said...

nu promit, MAI vedem pina pe 14 MAI :P

Miezu` said...

valy se autopromoveaza, banuiesc. am dat click sa-i fac hatarul si sa-i fie de bine; a fost pertinent si a lasat aurograf pe nota de plata [adica n-a dat comentariu anonim].

as you wish cu parov, eu zic ca merita :)

Miezu` said...

da` stai asa, citesti tu 10 bloguri? parca ziceai al`ceva zilili trecute :)))

portos said...

curiozitatea care a omorat pisica, nu am zis ca le citesc, doar rasfoiam si eu asa... hai hui

Miezu` said...

pisica, nu muri, ca nu se face :P

Template by:

Free Blog Templates