March 21, 2009

Greutate nedefinita: rabdarea. FU

Am stat sa cantaresc ideea rabdarii si poate ca pana la urma nu e asa un lucru rau.
Asta ca sa dovedesc ca sunt totusi Balanta, ce dracul, nu puteam ramane cu ideea nedisecata. :))

Apropos de drac, mi s-a spus ca vorbesc cam urat.
Bai, nu mi se pare, sunteti voi sensibili.
Ce dreacu`, cum zice o colega. Si mai e si faimoasa pentru ca foloseste expresia asta. :))
Serios, stiu ca suntem oameni educati, ca traim intr-o societate cu printzipuri alese, moncher, dar sa nu ne ascundem dupa dejte, ca nu e chiar asa.
Toata lumea o scapa la un moment dat. Sau altul. Si decat sa fiu o tornada intitulata Tourette, cum am vazut eu ca se poarta [mama, am auzit intr-un tramvai saptamana trecuta unele noi :)))))], mai bine folosesc eu un drac mic si imprastiat in discutie din cand in cand. In rest, folosesc "bah" in exces pt ca mi se pare funky, "pastele ma-sii" pt situatii de sictir si in cazuri de extrema urgenta, well, imi plac mamele interlocutorilor si ma leg de aducerea pe lume a fetusului imbecil situat inaintea-mi. :)

Desigur, toate acestea, atunci cand conjunctura imi permite aceasta desfasurare verbala. :)
Atat timp cat nu o transform in exces, imi permit aceasta mica libertate; pe aceasta cale, declar ca o adaug oficial la personalitatea de Miez ravratit impotriva sistemului monotoniei. :D

Am rascolit p`aici printre vechituri si-am gasit si melodia, enjoy! :D

Immortal Technique - Fuck You


Poza luata de aici.

3 alarm clocks:

portos said...

daca ti se raspunde cu fuck u 2... suna deja a sex oral.

portos said...

scuzati cuvintul oral :p

Miezu` said...

desigur :))

Template by:

Free Blog Templates