March 30, 2009

Cinci minute

Apropos de blogul Cretzulinei, referitor la pauză, m-am reapucat de învățat, pentru că ... trebuie. : )

Am comutat Last FM pe 80`s Radio şi am un spor, mamă-mamă! :D

Cinci minute pauză pentru această postare, mă întorc la ale mele, pentru că [acum] vreau! :P

Apropos, am găsit şi cinci [aproape şase, recunosc :D] minute pe care le puteți urmări muzicaliceşte vorbind, că veni discuția de 80s şi timp petrecut cu folos : )

Queen – One Vision [live at Wembley – 1986]

uite ce de lume... :)

8 alarm clocks:

Criss Tina said...

A shot of Tequila pentru tine. Poate reusesti sa-ti faci cinci minute maine sa participi la protestele studentilor din Bucuresti. Sa ne sustinem singuri...ca altii oricum n-o fac. :*

Miezu` said...

I`ll drink to that. din pacate sau din fericire, am cam terminat cu scoala, sunt corporatista from 9 to 6 acuma, asa ca timp de vazut cum arata lumea in timpul zilei, poate in weekend sau in zile de concediu sa mai gasesc :-s

Criss Tina said...

Of, când citesc ce-mi scrii, aşa mă bucur că-mi fac singură programul. :) A ajuns la grevă. Că mă simt student. Şi când mă gândesc că unul din mastere mă va costa 4000 lei de la anul, din cauza reglementărilor...parcă îmi venea să şi ţip cu ei.

Miezu` said...

da, ar fi frumos, dar m-am obisnuit, intr-un fel e chiar ok, pt ca daca mi l-as face singura, cred ca ar fi un pic de haos in viata mea, asa cum era inainte :))

Simona said...

Eu m-am apucat de un masterat pe care il mai tarai pana in vara...sper sa scap, dar greu e sa mai inveti la varsta asta :) nu mai am tragere, chef, am si uitat cum e sa inveti in sesiune si mi-e lehamite. gata, am zis :D

Miezu` said...

eu am terminat si cu masterul si chiar ca nu ma mai apuc de nimic in afara de vreo limba straina sau un eventual curs de gatit sau de dans :))

Simona said...

da, eu dans si croitorieee! nu intreba :)) dar da, sunt si eu o d'aia care viseaza sa isi faca haine singura, are viziune si talent, dar o omoara tehnica...nu degeaba am rupt o suveica prin scoala generala si m-a marcat profund :))

Miezu` said...

eu in scoala generala n-am rupt suveici, eram Printesa Vishina - asa-mi spunea proful pt ca eram singura fata din grupa de Atelier a baietilor, dar ce gagica mai stie sa umble la panoul electric, eee? :))

Template by:

Free Blog Templates