June 18, 2008

Un blog "de mare succes"

Uite mah Gabi, mah, ca scriu, mah, unde esti mah, vino mah sa ma vezi, ca imi vine sa plang, mah, ca m-am imbracat in galben si m-am facut frumoasa si plina de sperante, mah, da mah, asa m-am facut inainte de a pleca de acasa, cu gandul ca o sa rad mult si ca o sa strig de fericire si ca o sa imi fie frig in Piata Universitatii pe urma si ca maine o sa imi fie somn la serviciu pt ca urma sa beau toata noaptea cu baietii si cu fetele, cu omuletii aia ai mei ce seamana cu trupa din Friends, cu aia cu care ma uit la meciurile astea si langa care am plans la meciuri de atatea ori, in sufrageria aia cu canapea rosie si covor pufos si fistic si bere si suflete insirate pe ecranul televizorului, pe stadion, pe scaunele alea jegoase si pline de coji de seminte, pe refreshuri date pe Livescore, la case de pariuri, stii mah, stii cum sunt acuma, ca ma oftic si acum si ma enervez ca trebuie sa ma resemnez ca de alte atatea ori, sa ne inecam ca tiganii ce suntem la mal, sa facem un meci mediocru, apoi unul "de mare succes!!!" si apoi sa ne inchinam olandezilor care nici macar nu vor sa ne bata, zi mah, stii cum sunt??
Ca dupa meciul cu Middlesborough.

Nu ma mai uit la fotbal,

al vostru, copilul iluziei resemnate.

4 alarm clocks:

Unknown said...

OMG! can you say that in one single Miez-like breath?

Miezu` said...

even more, try me!

Nelutu said...

O sa ne inecam ca tiganii oricand daca avem Nicolita, Marius Niculae si altii titulari. Chin up, macar avem fete frumoase :D

Miezu` said...

si cu ce te incalzeste, ca fotbalul e de barbati vanjosi, nu de femei frumoase :))


bullshit, ma oftic ... :)

Template by:

Free Blog Templates