June 25, 2008

Da

Am un Andrei, un alt Andrei, cel blond, de data asta, care zice asa:

When we're good, they never remember,
When we're bad, they never forget.


Tegan & Sara - Walking With A Ghost


No matter which way you go
No matter which way you stay
You're out of my mind,
Out of my mind

I was walking with the ghost
I said please, please don't insist

E vorba despre oamenii aia care te tin pe post de cub Rubik. Stii cum merge treaba asta, esti funny la inceput, esti colorat in 6 nuante jmen, apoi se apuca sa se joace si te incurca de nu mai stii unde ti-e albastrul de rosu. In momentul ala capeti si mai mult mister si incepi sa intrigi. Se apuca sa-ti rezolve o fatza si transpira pana o termina, iar la sfarsitul acesteia au senzatia ca te-au descoperit complet.
Well, I still got 5 sides left, stop messing with my colours.

Da.

3 alarm clocks:

Coyote said...

Ouch :(

Brings back stuff...

Coyote said...

Common mistake, Miezule... Sa-ti imaginezi ca poti cunoaste cu adevarat pe cineva in mai putin de 2-3 ani.

Am facut si eu greseala asta, si nu mica mi-a fost mirarea cand mi-am dat seama ca persoana de langa mine nu era doar cea potrivita pentru nevoile mele, ci avea si cu totul alte calitati/defecte decat putinul ce, din comoditate mai mult, il observasem eu.

Miezu` said...

da, se intampla.
oricum, sa ne intelegem.
Eu nu regret decat un singur om pe care l-am tinut langa mine, pentru ca merita.

in rest, in general sunt dezamagita "in timp ce", pentru simplul motiv ca "dupa" nu ma mai intereseaza si nu ma mai afecteaza. ;)

desigur, exceptia, am doua cazuri pe care le voi tine mereu la sertarul cu oameni putini, da` extraordinar de buni si frumosi. :)
si la care voi tine intotdeauna, indiferent de ce se va intampla in continuare ... pentru ca merita, pentru timpul petrecut impreuna si pentru intensitatea cu care l-am trait cu fiecare din ei. Chapeau! :)

Template by:

Free Blog Templates