June 22, 2008

M-am saturat de patul meu d-acas`


Ca ziceam de poezie din aia de-a mea, cand ati ascultat ultima oara Vama Veche si ati simtit fiori?
Eu cred ca nu e pustan de varsta mea, de varsta mai mica, de varsta mai... coapta [La multi ani, Ez! :D], care sa nu aiba ceva in stomacul ala cand asculta vreo chestie scrisa de vechea gasca a lui Chirila&Co. Ei, hai, nu fiti carcotasi, aveti mancare, sucuri gastrice [Pishk, Vasi, I'm making one of your silly medicine jokes - Googled it to confirm I'm right! :D] si... si ... fluturasi, God damn it. Las` ca stiu eu ca s`teti niste romantici dati dracului! :)
Mda, in weekendul asta am tot ascultat si am tot simtit.
Ciudat, jmen, tupeist, poate chiar fara obraz, dar am asociat SIMULTAN vreo 3 persoane acestor feelinguri. Sorry, my [ex]loved ones, dar azi ma simt cu sinceritatea pe basca! :)))

Ma laudai ca plec la munte. Pai, fusai. Sa fie 4 fe[n]te, o bucata de Predeal, niste Poiana Brasov, niste Cristianu Mare si niste mancare la Postavaru, cam multicica zmeura, hihi [cum ma duc eu maine la serviciu cu rosu sub unghii?, nu iese de nicio culoare ... get it, "rosu", "culoare", God, I miss explaining, thus ruining, my own jokes! :))], ... sa mai fie cazare buna, sangria si fistic si meci cu fetele [deh, si noi, ca bajetzii :))], sa fie cinste cu inghetata la Old Nick-ul din Sinaia si baut cafea jmen si datatoare de agitatie si logoree, in schimb :D, sa fie concurs de bagat Pringles intreg, pe orizontala, in gura [castigat cu brio de toate cele trei participante :)))]. Si, mda, felt nice sa ascult niste Vama. Si Veche sa fie. :)

Sa fie, ce altceva... Sa fie Vara asta. [Si, la naiba, sa fie repede, ca eu nu mai am rabdare! :))]


Sa fie inca un weekend, asa cum am prezis, de altfel, linistit si trait frumos alaturi de trei doamne, multzam, doamnelor. :)

Poza: Miez cu fatza de Madalina, via Pishku`. :D

8 alarm clocks:

Coyote said...

La un moment dat ajunsesem sa nu mai pot asculta albumul "Am sa ma intorc barbat", pentru ca erau amintirile mult prea... vii.

The funny thing is... la multe melodii se declanseaza arhiva de amintiri dulci-amarui, dar numai la Vama Veche intensitatea amintirilor reuseste sa ma tulbure serios.

Miezu` said...

doar v-am zis eu ca s'teti cu totii niste romantici, ce naiba! :))

am avut/avem o adolescenta frumoasa. iar Vama a fost acolo pt multi dintre noi. :)

kishcutia said...

ce poza tare :D bun fotograf...hahaha ce gluma proasta am facut...te-ai prins? m-am laudat singura...

ma rog...trecand peste momentul de blonda [moment ca na...nu mai e general muhahaha] tin sa ma iau de tine: NU mai sunt la bloggerii tai preferati...I mean...stiu ca-s lenesa but still...:-s

Miezu` said...

taci ba, tu nici nu mai citeai ce scriu eu :-s

kishcutia said...

te-am citit cu religi....relio....religiozitate!...numai ca nu mai dadeam commenturi. M-ai scos din viata ta ca pe un ciorap folosit! Si nu oricum: unul roz!!

Anonymous said...

Sar'na pentru urari Miezulin :) ...Vaaai, cred ca la cat de absent am fost in ultimul timp o sa ies si eu din blogroll. Nuuu! :P

kishcutia said...

si tu ca un ciorap roz-boNboN!

Miezu` said...

ce vreti ma?

Template by:

Free Blog Templates