June 08, 2008

Quicky?

Bun, rapid de tot!!!

Azi am fost abordata de 3 persoane:
- unul pe messenger, really, daca te intreb cu ce te ajut si ce vrei de la mine de mi-ai dat add, imi spui, nu-mi pierde timpul, nu stau la agatat pe messengerul in care si-asa am peste 500 de oameni. Ignore. :)
- al doilea in parc, eram cu Lili si tocmai faceam misto de termenul de "cocalari" care se tot vehiculeaza lately [pe langa "Emo", evident], cand un exemplar s-a gandit sa ne dea si studiul de caz. Really now. [amused while I imagine his blurry eyes rolling on my floor, sadistic lil` one, I know, pentru ca merit, etc]
- al treilea pe Gmail, un gagiu din Wales care prin februarie m-a vazut pe blog si mi-a zis ca as putea vinde cosmetice oriunde in lume, mai ales ca asa zice si maica-sa. :)) In fine, atunci i-am multumit si a ramas totul asa, acum mi-a scris zilele astea sa ma intrebe ce mai fac; he seems cute, are 24 de ani, canta la chitara si e lesinat dupa Pink Floyd, I see a resemblance or two there :)) a rasuflat usurat cand i-am zis ca nu sunt dwarf sau ceva, etc. Nice. :D


Acum mi-as dori un pahar de vin si un om proaspat cunoscut, care sa aiba simplul statut de conversant, cu care sa vorbesc nimicuri, dar sa fie nimicuri relativ importante [pentru mine, adica :D], sa fie muzica, fotbal, masini sport, betzii, copilarii, jazz, flirturi, relatii frumoase, relatii traite degeaba, trandafiri, sticle de vin, pantofi, locuri de vizitat, plan pe saptamana viitoare, serviciu, cum sa fac bani fara sa ma vand in mod deosebit :)) si sa nu-mi spuna de Bursa, jucat poker sau pus la pariuri, magazine cu toale business, cursul EUR, creste, scade, cui pot sa dau un calculator vechi si vreo cativa saci de jucarii din plus, fotografie si aparate foto, seriale amuzante, si sa fie noi, locuri publice din Bucuresti in care sa faci sex [am vb de curand cu cineva, mai vreau :))], renovarea aeroportului Baneasa [vorba mandrului, arata ca gara unei comune] and so on and so forth.

Poza by Stef, in Piata San Marco, Venetia.

4 alarm clocks:

Coyote said...

Ai putea sa vorbesti cu mine despre toate astea.

Miezu` said...

Balanta, bring up the mistery, you're good. :)

Coyote said...

Te regasesti sa inteleg :)

Felicitari, tocmai ai castigat un link pe blogul meu. Pentru ca

a) asculti muzica foarte buna
b) scrii misto
c) esti Balanta ;))

We'll talk about the rest later.

Miezu` said...

heh, insomnia... :P

multumesc, tocmai am scris despre oamenii din blogroll.

si

felicitari, te integrezi in absolutul blogroll-ului meu.

:)

Template by:

Free Blog Templates