June 07, 2008

Fish soup in a soup dish

Imprastiere de idei, ca sa nu zic diaree alegorica de creieri imprastiati prin franturi de ganduri, cam asta se petrece acum cu mine, ma uit pe geam si vad pt a mia oara anul asta ca ploua - and I dislike this freakin' cold rain.

Mda, iar am dat de oameni ... auzi discutie:
eu: bai, ai mai auzit de ea, ne-am intalnit prin martie ...
ea: da, eu am mai vb, ea e mai hippie asa ... dar, ciudat, dupa atata timp ...
eu: da, dar sa stii, mi-a placut sa o vad acolo, adica, iti dai seama, what are the odds, sa te joci cu omul ala pana pe la 10-11 ani, pe urma sa dispara din viata ta si sa te vezi cu ea cand ai 23 de ani, in fata unei toalete dintr-un bar? :))

A, mi s-a zis azi: "dar esti un copil bun, o sa mananci struguri in rai" Vai :))

Si inca un "a", m-am gandit la o intrebare primita joi, daca imi plac si opera si teatrul pe langa mersul la meciuri si oamenii, dar am interpretat-o eu altfel decat se menea ea [cred :)]; m-am gandit daca imi fabric micute scenarii, daca nu cumva iau oamenii de langa mine si ii transform in personaje ale unor povesti simpatice, in care sunt mai buni, in care le accentuez detaliile bune si ii fac sa fie altceva decat sunt, ei bine, da, am chestia asta, stiu ca toti avem bucata aia de bun in noi, ca suntem capabili sa facem lucruri scapate de sub control de bune.
Dar oricat de tare mi-as impinge naivitatea asta spre limite, n-am sa scap niciodata din vedere faptul ca in absolut tot ceea ce facem este chestiune de vointa, daca vrei sa fii bun, esti, daca nu vrei ... te doare fix in 14 si aia e.

So... seara placuta in continuare! :)

3 alarm clocks:

Da said...

ha ha ha....asta cu hippie mi-a placut...

Miezu` said...

cine mah, unde? :P

Da said...

hahaha, cum unde? ...pe la cluburi de alea de rockeri nebuni :P

Template by:

Free Blog Templates