June 15, 2008

Fenc iu, garlz!


In seara asta m-am intors.
Am prins vreme buna, n-am prins, m-am bronzat, nu m-am bronzat, am avut cazare buna, n-am avut, am mancat bine, n-am mancat deloc, mi-am luat chestii colorate, nu mi-am luat, well...
Am avut "di tati". :)
Mireille cea vesnic prezenta in evadarile astea ale mele, Adita cea creatza si incredibil de frumusica, no matter what, Lili cea vorbareatza asa cum o stiu de cand aveam 5 ani ... :)
Am avut good company, asta pot sa v-o spun cu mana pe inima de sub pielea mea cea proaspat bronzata! :P
Am avut parte de putina liniste; azi, cel putin, am stat vreo 10 minute la soare, adunate, dar am stat vreo 5 ore jumate pe o plaja ocupata in proportie de 10-15%, invelite in prosoape, respirand mare, ascultand valuri, band cafeuri si vinuri si facand ce-mi place mie cel mai mult... nimic; nimic din acela, din categoria nimicului "cel mai perfect", daca pot sa-i zic asa, si pot, deci o sa-i zic. :)

So... multumesc, dragelor! :)

>:D<

Later edit:
in poza este Lili [care tacea, pt ca ii spusesem eu "taci, ca iese soarele!!!" :)))]

4 alarm clocks:

Mihai said...

ar fi trebuit sa fiu si eu acolo! ... prin zona, vreau sa zic!
vad ca a fost asa multa caldura, ca si poza ati facut-o cu ochelari de soare :)

ZUGRAVU said...

da, si mie imi place foarte mult!

ZUGRAVU said...

la madonna si gogol ma refeream!

Miezu` said...

a fost frumos, Mihai, merita :)
[bine, vremea a fost cam crappy, but with a good company everything works :)]

da, e interesanta combinatia Lady M/Gogol

Template by:

Free Blog Templates