June 27, 2008

Ranjesc! :D

Cred ca azi am urat w/e placut oricui la serviciu, pe mail, la telefon, chiar am urlat la plecarea de la munca. : ))
Stii, stii, stii de ce ma bucur eeeu?
Maine plec la mareeeee!!! Stiti ca v-am promis ca dupa ce termin sesiunea nu-mi petrec weekendurile in Bucuresti, da? Ei bine, e weekend! :D
Sa fie al treilea w/e in care plec cu fetele pe undeva, asa ca, pazea! :)) Ma intorc seara, numai pt ca mai am niste treburi maine seara si poimaine, dar o sa-mi fie de ajuns! :)

Si, mai presus de toate, mergem s-o imbatam pe LeeLee, pt ca luni isi incepe licenta si trebuie sa fie cu capul limpede!!! [o sa-i ajunga o amarata de bere :)))]

Later edit: am uitat sa va spun ca de fiecare data cand ascult Omul cu Sobolani ma simt de parca tocmai m-am indopat cu Methylenedioxymethamphetamina...
Muhahaaa, la-la-la-la-la-la-laaaaaaaaaaa!!!!!
[sunt al dracului de fericita, nu ca sunt fericita!!! :)))))))))]

Hai, heav phun si voi, va pup pe basca, same as always! :D

1 alarm clocks:

Anonymous said...

Bafta pentru LeeLee. Have phun gurls!

Template by:

Free Blog Templates