June 11, 2008

Holding out for some words

Ba nu, ASTAZI!

Frou Frou - Holding Out For a Hero


Am gasit ceva f tare, tks to Pishku, care azi a zis doua chestii f dragute [deloc caracteristic ei, de altfel :)) love you, scarbischon! :D], tocmai imi spunea ca saptamana asta are saptej` de examene [e la Medicina] si:

Pishku`: e un mediu de cultivare de bacterii care se numeste MC Conkey*
Pishku`: si ma duce cu gandu la tine

* prietenii stiu de ce si se vor amuza. :))

A doua,

Pishku`: era o propunere pe un blog
Pishku`: sa aleaga oamenii 20 de cuvinte
Pishku`: cu gandul ca ....ar fi singurele 20 de cuvinte pe care ar putea sa le foloseasca
Pishku`: si a scos melodia asta....
Pishku`: oarecum pe idee
Pishku`: da cand am ascultat prima oara m-am gandit la tine

:)

E vorba de:
Vama - 17 ani ... infinit


Ideea a plecat de aici: 21 de cuvinte.

Am sa ma gandesc si eu. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates