June 20, 2008

A little bit of everything

In seara asta am fost la film. Am dat 20 lei pe un bilet la un film [20 lei, omfg]. But I had a good time si, contrar dorului pe care il impartaseau doua fete pe treptele din spatele meu, care incepusera sa isi sune prietenii dupa ce au iesit de la film, mie... imi era dor de femeile mele. :)
Am fost la "Sex and the City", ca sa ma intelegeti.
Saptamana trecuta am petrecut un weekend minunat pe o plaja aproape goala, alaturi de 3 Doamne minunate ... maine dimineata, aceeasi ora, 7 devreme, ma voi indrepta cu ochii mari si zambitori spre munte, alaturi de alte 3 Doamne deosebite si frumoase.
Iar mie inca imi este dor de acele trei fete, alaturi de care ma vad luandu-mi micul dejun la 30 de ani inca de cand aveam 16 ani. :)

Alta bucata de stare pentru astazi, redevenind eu, cea putin nostalgica dar care surely doesn't give a fuck about loads of stuff [really, ma sperii si eu de cat de "umana" pot fi, dupa cum ma alinta Andrei cand vrea sa ma certe ... :)], ma bucur pt Germania, so long Por-tu-ga-li-a, Por-tu-ga-li-a, vorba manelei [e corect gramatical? sau, si mai bine, are vreo importanta daca e gramatica buna in cazul unei manele? :))].

Si, ce-am mai facut saptamana asta, mi-am recapatat putin din liniste, desi inca ma doare stomacul uneori, desi inca am bucati de dor pe care nu le pot stinge cu nimic din lume, desi inca imi doresc de toate si totusi uneori m-as multumi cu un strop de nimic ... ok, recunosc, asta NU E NICIODATA ADEVARAT :)), dar e drept, uneori imi doresc atat de putine, probabil pt ca stiu totusi ca e destul de obositor sa ai atat de multe, deh, ma stiti, niciodata nu e asa cum ar trebui, cand mi-a fost bine mi s-a urat cu binele, cand mi-a fost rau m-am transformat intr-o pojghita extreeeem de subtire si m-am intins pe jos cat am putut de mult... pentru ca apoi sa o iau de la capat, sa ma gandesc ca a ma aduna de pe jos e doar o noua provocare, asta pana o sa imi fie din nou foarte bine si atunci... :)

Oricum, e bine, asta sa o stiti. Sunt mai calma si mai zambitoare, simt cum imi ies lucrurile din maini si din creier si cum se vede ca am inceput sa cladesc ceva, desi inca nu stiu nici eu la ce plan al situatiei actuale ar trebui sa ma refer cand spun asta ... :)

Da, ma duc sa ma pregatesc pentru weekend.
Va rog sa imi scuzati imprastierea si cuvintele aglomerate ... asta o sa fie unul din blogurile alea pe care nu il citesc inainte de a-l publica, daca am mancat litere sau ... nu stiu, I really don't care. :) E inca un blog cu labelul "small", which is exactly how I feel ... and small is always nice for me to feel.
Si, last, but never the least, sa dam Cezarului ce apartine muzicii de drept, toata aceasta imprastiere s-a realizat pe fundal de Nouvelle Vague ... :)

Nouvelle Vague - In a Manner of Speaking


Give me the words that tell me nothing ...
Probabil ca vei obtine a lot more than you dreamed of; asta e inca un sfat prietenesc, amice. :)
Weekend cu soare in suflet va doresc. Si ... don't forget to smile to a stranger.
It always makes me smile on the inside, like, really, really hard.

4 alarm clocks:

kishcutia said...

mergem ca fentele la munte

Miezu` said...

repede, sa te dai tu cucoana jmen, da, mah, si tu mergi cu noi si esti una din cele trei Doamne, of, si toate trei :P

Nelutu said...

Did anyone say trei? :-O

Miezu` said...

indiid ui did :D

Template by:

Free Blog Templates