June 08, 2008

Lazing on a Sunday afternoon

Pai, ce-as avea mai bun de facut, in afara de tot ceea ce inseamna sesiune la Master? :)

Pai as avea...
mi-ar putea fi foame - check,
as putea manca, atunci - lene,
as putea asculta niste muzica - check!,
as putea face niste ordine prin camera - am lipsit o saptamana, parca a picat o bomba - lene,
m-as putea gandi la un grup si un loc unde as vedea meciul de maine - acasa, am examen maine si poimaine, I'm stuck inside - grr,
mi-ar putea fi dor - check, trecem peste, altfel innebunesc pana pe 18 :)
as putea planifica plecarea la mare de saptamana viitoare - lene, plus ca vreau sa vad ce iese, pot sa dorm si-n masina, I don't care unde aterizez, sa fie multa apa,
as putea gandi formularea propunerii a unui campionat de karting celor de la munca, sub forma unui nou team Building - will do,
as putea suna pe Pishku sa-i mai zic o data La multi ani! - sa fii 4ever Pishk jmen, kid :*
as putea sa ii ajut pe ai mei la prepararea gratarului - lene, dar ma duc, promit,
as putea iesi la un suc cu Andrei - dunno daca are timp, busy lil' one, being inlove :P

O sa vad ce si cum, pana acum stiu ca voi fi ingandurata si plina de dor pentru vreo 10 zile pana mi se intoarce mandrul, ca am chef de ascultat Queen all day long, ca de dimineata am fredonat niste Beatles in timp ce ma trezeam [I'd like to be under the sea... :)]...
[si ca o sa ma apuc de nenorocirile alea pt masterat...]

Friends will be friends..........
Right `till the end.

Cheers, ma duc sa fac ceva cu viata zilei de duminica.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates