June 26, 2008

Ne vedeeem joi. Bring on the Aspirin!

Freek, categoric cuvantul zilei.
M-am trezit cu moaca unei pisici carpite de raceala, cu ochii mici si inlacrimati, cu nasul, well, sa zicem ca "productiv" e cuvantul potrivit, cu gatul uscat, cu 34 de grade in camera - pe aceasta cale imi doresc sa ma felicit din toata inima mea mica si neagra pt faptul ca am aer conditionat dar ca nu il mai folosesc pt ca este cel care si-a adus contributia la raceala [ei bine, sa zicem ca la un moment dat l-am tinut deschis toata noaptea, dar nu este decat o varianta, innocent until proven guilty :D]. Da, arat si ma simt naspa. :)
E bine ca, in ciuda faptului ca le-am furat alor mei un sul de hartie igienica din baie => am facut o surpriza neplacuta unuia dintre ei [mvai :))))))] si ca mi-am suflat nasul in tot, de marti pana azi, iar ieri am fost plecata toata ziua, I still got my poor smile on my face. Zic poor, pt ca oricum tin gura deschisa pt a respira, asa ca nu stiu daca e zambet sau e doar un ranjet chinuit.
In fine, revenind la ale mele, este foarte aiurea sa racesti pe caldura asta. Cand am avut si febra tremuram pe strada de frig, la o temp de 32 grade, I must've been quite a sight to the non-believers. :))

Da, omule, am gasit timp sa scriu [e si greu cand stai in pat ca o branza pusa la scurs...], dar am asa un lesin incat imi vine sa ma urc pe toti peretii; bine, corpul meu nu prea poate [am uitat sa va spun ca de vreo 3 saptamani incoace mananc o salata pe zi, pt ca nu mi-e foame si ca iar am slabit and we all know that we don't want that], insa mintea mea zburda libera, pt ca nimic n-o sa ma lesine suficient de mult cat sa imi ia libertatea asta, nici macar o boala, un om sau o imprejurare, hey, that sounds like old me, again, nu? :)

Si, ce-am facut eu azi toata ziua, am dormit si m-am uitat la un episod din House - a, ca mi-am amintit, de ce va uitati ma la serii intregi intr-o singura zi? Nu vi se pare ca stricati farmecul filmului aluia? Mie nu-mi place sa vad enshpe episoade deodata, ca peste 3 luni sa ma apuc din nou de el ... still, recunosc ca sunt guilty cu Seinfeldul, pe care l-am vazut cap-coada de vreo 3 ori... :D
N-am facut nimic pana acum, ma urc pe pereti, this is not meeeee!!!! :)))


Aaaaaanyway, poftiti la niste muzica, it's a must, daca tot am ascultat atata azi! :)

Linkin Park - Faint


Ei, chill, chill, dupa atata zbantzuiala, spuneti lui tanti Tori "Sarutmana pentru voce si pian!"
Tori Amos - Winter [melodia mea preferata cantata de ea :)]


Sanatate multa, dragi tovarasi si pretini!
V-am pupat viralmente pe basca! :)

7 alarm clocks:

Zemby said...

doctor advice: bring on vit C (3 fiole pe zi ), multa apa ( ai nevoie de hidratare) si humex ( timp de 3 zile). vei avea pofta de somn,... dar contribuie la restabilirea sanatatii ;)

Didi said...

vai vai cred ca cea mai oribila chestie este sa fii racit cobza cind afara e canicula.. been there, done that :|. DAAAAR sa stii ca apa sarata de mare face bine :D. vezi ce reusesti sa faci cu informatia asta ;;)

Miezu` said...

multzam Vasi, dar iau Humex de 3 zile si lesin dupa fiecare pastila...

and Didi, yes, planning that. :D

Coyote said...

Mah fetelor, ce e asta, "Coltul cu solutii de la bunica?" :))

Barbatul libidinos din mine ar spune ca un remediu eficient pentru raceala este sexul. Iar barbatul gay din mine ar spune ca totul se rezolva cu un masaj cu diferite substante (spirt etc).

Zambetul insa e cel mai important. El te va vindeca de orice "raceala", acuta sau cronica...

Didi said...

vai din pacate trebuie sa-l contrazic pe coyote, exact in acelasi spirit de "it's in all in the attitude!" am incercat si eu sa scap de o raceala care a dat in amigdalita si mai stiu eu ce si nu... n-a ajutat :). in schimba sarea de mare... :))))

Zemby said...

to keep the spirit.... solutii de la bunica :)),....apa sarata e buna daca ai nasul infundat, inhalarea de vapori salini descongestioneaza mucoasa inflamata ( nu vreti sa intru in detalii, nu-i asa) si nici ideea cu spirtul nu e rea , dar e valabila daca e doar o raceala. daca nu suporti humex treci pe nurofen ( nu mai mult de 5).( mai tre sa pun si parafa si ...gata).

Miezu` said...

nurofenul suge :))

humex am luat,
la mare ma duc, dar solutia salina pe care mi-o torn in nas de cateva zile nu face nimic,
iar spirtul se bea, in caz de reala extrema urgenta :))

Template by:

Free Blog Templates