June 01, 2008

In a hurry

Da, Andrei, ai dreptate. Nu mai scriu pe blog; toate par happy, happy, joy, joy, dar nu mai stie nimeni cu adevarat ce se petrece cu mine.
Pai, nu mai scriu. Stiu cel putin doua persoane care ma urasc de fiecare data cand imi citesc blogul si nu inteleg de ce au senzatia ca au dreptul sa creada ceva despre cineva pe care nu il cunosc face 2 face. Dar, da, asa face omul, da cu bata in balta fara sa acorde sansa de start, ocazia de a-i dovedi ca am chestii bune cu gramada si ca ma duce mintea la mai mult decat s-ar astepta.
"Nimeni nu poate apara un om de el insusi." Ai auzit de chestia asta? Stii cat rau ne facem cu propria minte? Stii ca de cele mai multe ori e chestiune de vointa si ca ne complacem in niste stari care nu-si au rostul? I do this too. Loads of times. Imi fac rau singura si realizez ca lucrurile ar sta mult mai simplu daca nu le-as mai rascoli atat.
Intotdeauna am considerat ca oamenii nu sunt egoisti, ci pur si simplu cred ca nu are nimeni obligatia de a-ti pazi tie fundul, daca ai grija de el, felicitari, daca nu ... uatevar, dude.

Asa ca... Nu mai scriu pe blog pt ca toata lumea are senzatia ca ma cunoaste si ca isi poate permite sa faca anumite comentarii sau sa ia decizii in locul meu, pentru binele meu.
Eu imi pazesc singura fundul, tu vezi-ti de al tau daca vrei sa-ti fie bine. Sfat prietenesc, asa.

:)

6 alarm clocks:

Criss Tina said...

miezule drag, tu cand scrii despre un zambet, creste unul pe buzele mele. cand scrii despre soferii turbati din bucuresti aud sunet de claxon si harmalaie. si cand scrii despre viata, simt ca nu sunt singura care isi ridica probleme.

de cand iei tu in seama comentariile rautacioasa ale altora? nu ai nimic mai bun de facut? scrie. si lasa-i in lumea lor cand nu inteleg.

poop u

Miezu` said...

daca tot am primit eu atatea sfaturi gratuite, eu de ce n-as putea da oamenilor care dau cu clicku`? :P

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Miezu` said...

am sa mai scriu, anonimule, dar nu accept comentarii anonime. :)

Anonymous said...

nu ma ascund, sunt stroomfy [alexandra]. scuze, eu nu am cont si altfel nu puteam posta. vroiam doar sa stii ca imi place ce scrii si mereu citesc. atat :)

Miezu` said...

pai zi asa. :)

am zis mai demult ca nu fac exceptii de la chestia asta, asa ca apreciez ca ai revenit si-ai facut corectia. :D

merci pt cuvinte :*

Template by:

Free Blog Templates