June 13, 2008

SUN iz SHINING!

And it's currently under every tiny bit of my skin!
Desigur, as some of you may have already guessed by now ... ma refer la fotbal! :D
Si-acum, cum naiba sa nu ma bucur, mai ales ca la inceputul campionatului speram sa scoatem un punct de la Olanda ... apoi, dupa meciul cu Franta, am inceput sa sper la speranta :))
Azi eram foarte putin increzatoare intr-un 1-1, dar am zis ca poate, poate. Si cand am vazut ce e acolo, si cand imi auzeam oamenii [si iubitul! :D] cum urla pe stadionul ala impreuna cu ei, cand am vazut golul din 55 si pe urma lacrimile din 56, si pe urma in 57 inca se auzeau romanii, nici n-am auzit bucuria italienilor...
Pe bune, imi venea sa plang pentru Mutu... Un soi de Ch Ronaldo la finala Champions League. Cam asa mi s-a parut faza. :)

Aaaaaaaaaanyway, e deja 1-0 pt portocaliu si n-am iubit in viata mea culoarea asta asa cum imi place acum. :D
Am vazut azi prin oras o gramada de masini cu steagul Romaniei, am vazut agitatie in jurul orei 7, n-am gasit taxi, toata lumea alerga, probabil ca unii din ei se grabeau sa spere... :)

Voi continuati sa sperati, e bine !!!

Sa fie ROOOOOOOOOOOOMANIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


7 alarm clocks:

Alex T. said...

ce stari difrite...eu nu inteleg de ce se bucura lumea pt un egal, fie el si cu campioana lumii. un joc trebuie sa-l castigi, pentru a avea satisfactie.
si mie imi venea sa plang pt mutu, mi-a parut super rau, am stiut ca rateaza.
si am fost trista, trista...dupa meci.

iar cu olanda, Doamne! ce echipa frumoasa si ce o sa ne faca si noua...nu suntem in liga lui mitica, sa ne gandim ca o lasa olanda mai moale. noi nu batem pe olanda si nici nu ne calificam...

Miezu` said...

probabil, dar avand in vedere ce asteptari aveam la inceputul campionatului, eu zic ca e un sentiment frumos. mai ales ca nu a fost vorba de meciuri usurele.
arata-mi tu un om care sa fi dat vreo sansa Romaniei.

plus de asta, tu i-ai auzit pe oamenii aia de pe stadion? tu n-ai urlat la gol, n-ai tremurat de zambete? iti spun eu, am vb cu unul dintre ei, am intalnit si [multi] romani fericiti. :)

come on, smile and enjoy it while it lasts!

Alex T. said...

pai tocmai...ca am urlat la gol, eram cu totii in culmea fericirii si nu pot sa accept sa ne multumim cu un egal.

Miezu` said...

nu ne intelegem azi. :)

Alex T. said...

da..stiu ca tu te referi la ceea ce credeam inaintea campionatului si da, nu dadea nimeni nici o sansa romaniei. dar pusi acolo, fata in fata cu aia, cu care am fost egali, eu am ramas cu regretul ca puteam mai mult.

Anonymous said...

take this outside:)) Pleeease:))

Miezu` said...

why, wanna watch 2 chicks battle over soccer?

arrrr :)))))

Template by:

Free Blog Templates