June 02, 2008

Detalii that make me smile


Stii, Creatzo, esti fata desteapta tu. Pe bune, people like you should rule the world. Pt vinul baut virtual aseara. :)

Sunt cativa oameni, acei oameni, pe care eu i-as umple de zambete. Sunt cativa oameni pentru care as face orice, neconditionat si pentru care m-as duce pana la capatul pamantului. Nu-i includ aici pe ai mei, [parintii mi se subinteleg la orice chestie din asta buna :)], nu le includ nici pe femeile alea, alea cateva pe care plac, adica. :)
Ii includ aici pe zambitorii de ocazie, acei oameni pe care ii tin in telefon sau in lista de messenger si pe care ii scot la suprafata cand am eu chef de chat-uiala si de "ce mai face sufletul tau?". Asta e, unii oameni pun bilete la pariuri sambata de sambata, altii isi sterg florile de praf [omg, that's boring, dudes :P], mie-mi place sa stau la o limonada sau sa beau un vin virtual cu un om aflat la km departare.
[o sa-mi fac un tricou cu "the Internet keeps my chatting soul alive" :)))]
Ma gandesc ce jmen m-am simtit dupa conversatia cu Mili acum doua saptamani, cand in sfarsit m-am hotarat ce masina sa-mi iau, cu ajutorul lui. E din Timisoara si n-am mai vb cu el de un an, cel putin. :)
Acum 3 saptamani m-am intalnit cu Mishu, de fapt cu Mishelle sau Mihaela, fata pe care nu am mai vazut-o de 7 ani. E nascuta in Braila, mutata in Sibiu, lucreaza in Bucuresti de cateva luni. Eu aveam 17 ani, ea 19, ne-am intalnit o singura data face 2 face si am vb foarte rar. Acum eu ma pregatesc de dizertatie, ea e fericita si o sa aiba un copil. Am stat 4 ore de vorba, la o limonada si o pizza si un Cismigiu, time flied like nothing else in the world. :)
Acum 3 ani am fost la un curs al Scolii de Vara al ANSIT , de unde m-am intors cu 30 de contacte noi. N-am pastrat legatura cu toti, dar mi-am pastrat cativa agatati de suflet. Am vorbit cu Creatza din Timisoara de foarte putine ori, dar de fiecare data imi lasa un zambet dragut pe fata. Si de fiecare data cand ma gandesc la Cluj ma gandesc la Nadiutza, cand zic Brasov ma gandesc la cum a gatit Mihai o omleta la 6 dimineata in garsoniera lui mica pentru mine si pentru prietenul meu [de atunci :))]. Asa cum ma mai duce gandul la Dan, din Medgidia, un om cu o forta si o vointa de a trai incredibila [sper ca oriunde ai fi, esti bine, sanatos si fericit, omule :*].
Azi mi s-a facut dor de Andy, n-am mai vazut-o de 2 saptamani, dar maine pleaca din tara. Definitiv. Will miss you, kid. :)

Sunt oameni pentru care am da totul din lume. Sunt oameni pentru care am face sacrificii si ne-am schimba fel de a fi si obisnuinte, tabieturi si rasfaturi, de dragul de a-i vedea fericiti. E drept, sunt doar cativa aceia care merita. :) Aceia care-ti merita tie atentia, ca ei or fi multi, saracii, dar nu toti se potrivesc meritului tau, keep that in mind. :)
Cat despre ceilalti, nu cred ca realizam cat de mare e lumea asta si cat de mult ar fi nevoie sa dam pentru a-i vedea pe toti fericiti. E destul de obositor, daca stai sa te gandesti, cum ar fi sa ii multumesti pe toti ... te-ai epuiza intr-un timp foarte scurt.
Dar e nice, bah!!! :D
Pe bune, try to be nice to someone, in loc sa bagi in tine o ciocolata mai bine da si tu la altul, pun pariu ca n-o sa se astepte. You could create a smile, wow. :)

Enjoy my smile. :)

Poza by the Internet. Caterinca jmen, u bettah recognize :)))


3 alarm clocks:

Unknown said...

I wonder...

Nelutu said...

Mi-a zis cineva odata ca te invidiaza pentru viata pe care o ai, si nu pentru cele n-shpe conturi din elvetia, pentru locurile prin care ai fost si multii oameni pe care ii cunosti.
Eu zic ca socializarea e pentru ciudati, firea umana e natural indreptata spre solitudine, maxim avut prieteni in ghilda de WoW. Pis!

Miezu` said...

aoleu, eu nu joc WoW, ce ma fac? :))

ce-i codrule, Codrutule? :)

Template by:

Free Blog Templates