December 28, 2007

Detalii insignifiante, sa mor

Of, ce draci am.



Elena lasa un comentariu fotografiei de mai sus:
"viata dubla... cu mintea poti face multe, dar niciodata nu vei fi multumita in dragoste :) "scrie" in palma".

Of, v-am zis ca amdraci? Chiar ne preocupa toate prescurtarile astea? Chiar nu observati ca am zapada in palme? Fotografia aia e facuta in luna Iulie, am si scris asta. Am o piatra din Lacul Balea si o bucata de zapada in palme, oare ne dam seama cat de incredibil e sa tii zapada in palme, cand in urma cu cateva ore lesinai de caldura in Bucuresti, la 6 dimineata?
Chiar ne intereseaza amanuntele astea? Chiar nu credem ca suntem stapanii propriului destin, ca noi construim absolut tot in jurul nostru, ca nu exista minuni, ca nu exista proptele in care sa ne rezemam viata? Hai ma copii, ce dracul.

Ma duc sa fac bagaje. Nu v-am zis, ma intorc pe 6.
Tschuss!

PS: Da Maria, nu mai sunt credincioasa. In discutii despre religie nu voi intra niciodata, been there si oamenii sunt capabili sa te linseze, asa ca nu am rabdare s-o iau de la capat. Nu-mi doresc sa ofensez pe nimeni cu asta, e alegerea mea si nu incerc sa o impun nimanui. E o atitudine mai sanatoasa decat a aceluia ce incearca sa imi insufle aceasta credinta cu lingura pe amigdale.
Da-ma in judecata, dar iubeste-ma in continuare! :)

2 alarm clocks:

Unknown said...

*sakes head in agreement*

Miezu` said...

Sunt in vama la Nadlac, I'm on my way to havin' fun, asa ca I simply don't care about people like these :D

te pupa fata : )

Template by:

Free Blog Templates