December 26, 2007

Muzica makes the world go prin-mprejur

Ati observat... fuck, nu stiu ce vreau sa scriu.
Ascult muzica de 2 ore si ceva, surfez netul la greu, ma uit la fotografii si citesc despre oameni. Mi-e somn. Nu stiu ce trebuia sa observati, ce imi doream sa fie observabil.
Azi am pierdut la Rummy si n-am avut chef sa termin un puzzle de 500 de piese cu castelul Bran. Am observat-o pe Daria cum sfasie hartia de cadouri si mi-am primit minunata imprimanta foto, minunatele chestii de pus pe USB, minunatul termos pe care mi l-am dorit de o groaza de vreme, minunatele chestii rosii de purtat pe acolo si alte chestii minunate.
N-am dat mesaje, nici n-am primit multe, probabil lumea a aflat ca m-am hotarat sa devin Grinch all the way si ca nu mai reactionez la chestii gen mass, important pentru mine e ca am reusit sa strang portia de ranjete pe care mi-o doream de la acei putini oameni pe care mi-i pastrez real close.
Nu, nici acum nu stiu ce trebuia sa observati, stiu doar ca in seara asta am mancat rodie, iar acum mi-e pofta de mancare chinezeasca si de sarmale, am un playlist ciudatel, format din Katie Melua si niste jazz din ala old school, cu shuffle-ul tronand vesel, as dormi si m-as juca cu noua imprimanta. Acum ma mai uit la cateva fotografii si o sterg la somn; o sterg pe Melua din lista, she's just not welcomed here tonight. :)

Sa nu uit... Am si eu un soi de cadou de Craciun pentru domniile voastre:

Fotograf: Michal Tokarczuk
Mai multe:
http://www.michaltokarczuk.com/
http://www.michaltokarczuk.com/journal/mosaic/

Fotograf: Marie Hochhaus
Mai multe:
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/858974

Imi plac foarte mult, m-am gandit sa dau un share.
Enjoy! :)

Iar in momentul asta John Coltrane imi canta "Everytime We Say Goodbye", trimitandu-ma cu gandul la cafeneaua mult visata, pian, saxofon, fum ... eu port o palarie neagra, cu borul larg, o rochie de aceeasi culoare si desuuri rosii, beau pe mister Jack si fumez lent o tigare.
Somn de voie si vise de fum.

4 alarm clocks:

Nelutu said...

Mi-e dor de muzica! Cu necum sunt 3 coampe aici si fie nu le merg boxele fie nu se incarca youtube pe ele, si de vreo 3-4 luni mi-am format obiceiul sa parcurg youtube zilnic pentru ceva muzica buna, si acum nu mai pot, trebuie sa ma multumesc cu muzica din telefon sau ceva 80s ce mai arde gazda, si nu pare de ajuns.
Multumesc pentru cadou, inspirat zic!
Salutari din Spania si din Audi meu.

Nelutu said...

Ihr Kommentar wurde gespeichert und wird nach der Bestätigung durch Blog-Eigentümer sichtbar.
Wut???

Anonymous said...

mersi pentru cadou :)

Miezu` said...

Horicaaaaaaaaaa >:D<

cu placere, zic :)

Template by:

Free Blog Templates