December 10, 2007

Inca un sfarsit (Aici nu sunt straini...)

Salutare.
Un sfarsit. Da. De saptamana. Plina. Alergatoare. Facatoare de bine. Constructoare de suflet.

Am lipsit. Am obosit. As scrie mereu. Dar mai bine ma duc sa fac dus si sa dorm 15 minute in plus.
V-as agata niste poze aici, dar n-am s-o fac. Sunt niste poze cu colegii mei, intr-o postura de zi de sambata. Ieri am mai avut un team building, al doilea pe care il organizez de cand lucrez aici. Si mi-a(u) placut. A iesit bine; sunt oameni de treaba, iar m-am indragostit. Sunt oameni frumosi.
De aceea, Mihai, nu vreau sa quit. Imi place. Plus ca daca incep ceva nici nu-mi da prin cap sa nu-l duc la capat. Deci nu, nu quit.
De maine ma trezesc pe Salvation al celor de la Cranberries. Nu se mai poate, Ketto-ul lui Bonobo e prea linistit si deja m-am obisnuit sa-l visez in timp ce abuzez de Snooze.
Somn usor, saptamana jmen!

Aici nu sunt straini ... sunt prieteni pe care inca nu i-ai cunoscut.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates