December 22, 2007

Ca de iarna, asa

Am facut doi ani, deci.

Nu numai ca intentioneaza sa ma omoare, dar ca o face intr-un mod chiar gen caz de Sherlock nu v-am zis.
Prima tentativa a avut-o acum doua luni.
Niciunul dintre noi nu se astepta sa depaseasca alaturi de celalalt pragul psihologic de trei luni. Sau p-ala de 6 luni. Sau primul an. Ei, sa dea dracii, vorba `ceea din popor, uite ca ne apropiam vertiginos de doi ani.
Astfel ca, smecherul, intr-o zi mi l-a adus pe Pufu`. Pufu` este un amarastean de urs din plus, foarte moale si foarte bej [alb-galbui, ca-n reclama].
Avem noi ceva cu ursii polari, ne-am cuplat iarna, in fine, la prima intalnire a dat prima ninsoare din iarna respectiva, cu fulgi mari ca-n povesti, iar noi am inghetat ca doi... mmm, nu mai zic... :), am parasit barul Jos Palaria unde ne-am baut primul Prigat impreuna, eu echipata cu bocanci si caciula, el in adidasi din piele intoarsa, freza de fitze si geaca subtire, doar venise cu masina, gagiu`. Eu nu. :) Eu intarziasem 20 de minute si pe urma tot el a venit si m-a cules de pe undeva, apoi am ras la semafor la Universitate intr-un mod ciudat si a crezut ca m-am inecat. Funny, cute, but strange first impression. :))
In fine, uneori mai intind mana pe noptiera dupa Pufu`. Mai e frig, ma mai uit la un film, sa tin si eu ceva in brate cand mi-o da melancolia-n frunte, in fine.
Pufu` lasa par mai rau decat Mishu-the-6-kile[a slabit :D]-motan-of-mine. M-am inecat intr-o noapte de-am crezut ca mor. Bad, bad, BAD Pufu`.
Acum cateva zile m-am plans de aceasta chestie. Ce-am primit eu ieri? Un PUFU`. Il scriu cu majuscule pt ca e MARE, frate. Un PUFU` mi-a adus. Poate nu ma mai rateaza urmatorul fir de par pe care il lasa. :))
Si daca se gandea cineva ca asta nu e mare lucru... ei bine, azi m-a dus la munte si mi-am dogit pe dumnealui, si anume, fundul. La ski, frate. Bad, bad, BAD Cosmin.

Multumesc, frate Urs. :)

1 alarm clocks:

Anonymous said...

Multumesc si eu:) Pentru ca meriti.

Template by:

Free Blog Templates