December 02, 2007

Every breath you take imi ia mie aerul

I AM VOICELESS, asa cum am prezis intr-un post anterior.
Sa vad eu cum raspund clientilor maine la telefon, cand azi am salutat-o pe mama de 3 ori pana a venit femeia langa mine si mi-a zis ca trebuia sa-i raspund la salut! Smecher :))

Da, de cand am scris postul despre voci am dat iama in folderul cu muzica veche si "bluzuri", in ideea de a ma rasfata cu voci frumoase. Frumos. <3 [e o inima asta, lasa capul pe umarul drept si citeste-o din pozitia asta:))]

Vineri seara am avut petrecere cu colegii din sucursala si cu alti cativa din alte departamente ale bancii, cu care lucram destul de mult. A fost ceva, unii dintre noi chiar au incheiat petrecerea cu un gratar la 5 dimineata. Simpatic. :)

Ieri am avut doua sesiuni de shopping - pt ca mie-mi si place al dracului de mult sa bezmeticesc prin magazine, PFF! - dar care s-au lasat cu cadouri dragute. Dintr-o nefericire acuta, pe a doua am prins-o in timpul cretinitatii si isteriei generale organizate in jurul cacatului aluia de brad de la Unirea. Doamne, ce kitsch. Initial am iesit pana la farmacia de langa Gogoasa Infuriata, la mine la Budapesta n-aveau buline de gat si pe urma ne-a venit ideea creata de-a merge pana la aia de la Unirea. MARE PROSTIE. Deci, n-am vazut IN VIATA MEA atata lume la Unirea. Am facut de la Gogoasa pana in Uimirea cam juma` de ora.
Si ce e mai trist, se calca lumea in picioare sa-l vada. Fratilor, oameni buni, BAH, VOI NU SUNTETI INTREGI??? OMFG, people!!! Vorba fratelui Cip: "Hai la bradutz sa-ti pierzi copilu`, nu fii fra`er!" Eu ma bucur ca am mers prin intersectia de la Unirea pe strada, de cand imi doresc sa trec p-acolo. Urmeaza sa traversez ilegal prin Piata Victoriei, pt ca mi-am adus aminte ca la Universitate am mers pe sosea la un meci victorios din vremile bune ale Stelutzei, iar la Romana nush, parca n-are suficient farmec.

Cu alte cuvinte, fu un weekend jmen. Inca nu s-a terminat, pt ca ma duc la concert la Rappace. Nu i-am mai vazut de o groaza de timp, ma duc sa vad ce mai fac. :)

6 alarm clocks:

Unknown said...

Nu am vazut nici o campanie media facuta pentru mormanul ala de fiare si cu toate astea a avut un succes MUUUULT peste calificarea echipei de fotbal a Romaniei la Europene(btw...vai ce grupa)

Miezu` said...

da, ce grupa. vb lui Cosmin, o sa ne calificam cu maxim de puncte =))

Unknown said...

daca trecem de grupa, castigam EURO :D O sa fim un fel de Grecia cu un joc mult mai frumos. Abia astept sa ies pe strazi, mi-am luat si steag :D

Miezu` said...

ce sa castigam, mah? :)))

Unknown said...

mark my words! pe 29 iunie ne vedem la Universitate ;)

Unknown said...

omul cred ca are prea multi ani de speranta...si la primul ghiocel(artificial nazarit) are impresia ca miroase a primavara! Dar daca are dreptate vin sa tin si eu steaugul!:)

Template by:

Free Blog Templates