December 22, 2007

Concediu de odihna - sa mori tu! : ))

Doamne[lor], ce zile. Domnilor, ce zile.

Ieri si azi am fost in concediu. Teoretic. Practic, la sfarsitul acestor doua zile sunt mai obosita decat daca munceam 9-10 ore pe zi. :)

Aseara am iesit sa celebram cu la multi ani [si multa tequila] pe fratele Eve, fata Eve, in fine, dar la cate macchiato [a se citi tequila] am baut, zice lumea ca din "frate Eve" n-am scos-o [din nou, a se citi tequila multa]. Astfel ca [in urma shoturilor de tequila], am ... am ... am cantat, frate. Da frate, pentru ca n-am mai dat prin Cafeneaua Actorilor de atat timp, cred ca era si cazul sa ma fac de ras la un karaoke mic. I love karaoke. But i suck when it comes to singing. :)) Sau, pot sa spun ca pot sa cant asa cum stiu sa desenez. E perfect, I suck at that, too. :)) In fine, traiasca metrul de tequila, fratii Ade si Adrian, Eve si al ei Paul si Ursu` meu, astfel ca am avut o seara simpatica. Trai-ne-ar femeia cu voce de Alicia Keys, te astept sa ne canti si la pian, fratele nostru, Eve. :)
[mama cat am baut :))]

Azi am facut doi ani. Iti multumesc. :)

Ieri si azi am fost la cumparaturi.
Sunt eu Grinch, nasoala si rasfatata, asa, dar sa stiti ca sunt foarte moale cand vine vorba de castigat zambete. Trebuie sa recunoasteti ca nimic nu se compara cu ranjetul unui om care desface cadouri. Asa cum nimic nu se compara cu ranjetul meu atunci cand gasesc ceva funky si trebuie, dar TREBUIE sa fie cumparat, parca ar avea numele cuiva sculptat in el, e pacat sa-l ocolesti. :D
Anul trecut am impachetat 56 de cadouri pt maxim 12 sau 13 oameni, chestii mai mici, mai mari, simbolice sau utile, sosete sau halbe de bere, oua kinder [aratau ca niste bomboane mari, ca de neam prost, asa cum le-am impachetat eu :))], etc.
Cert e ca de la anul ma apuc de cumparat numai chestii in cutii de forme geometrice normale. Adica paralelipipedice sau cubice, altfel toata lumea o sa creada ca daruiesc extraterestri impachetati; si cu fundita! :)))
Eh, anul asta am schimbat putin placa, adica in luna ianuarie nu voi mai avea cu ce sa traiesc, dar noi sa fim sanatosi, o sa-mi comand in pauza de masa inca o portie de ranjete. :))

Si pentru ca there's no place like home, azi am trecut si pe la birou, a trebuit sa ne vedem, se imparteau cadourile, stiti voi, modelul corporatist de a trage biletel si a te chinui sa ii iei respectivului biletel un cadou. Ei bine, I enjoyed it, am vazut ranjete si am ranjit la randul meu. Eu am primit-o pe Zenobia lui Gellu Naum. Iar de la un alt om jmen am primit o bancnota de 1 dolar, un dolar norocos, zice-se.

Multumesc companiilor producatoare de chestii jmen, celui din mansarda mintii mele, care m-a mai oprit de la alte cheltuieli si mi-a lasat banii pe cont, oamenilor care au avut rabdare sa mearga cu mine - pt ca ma enervez, nu-mi place sa merg la cumparaturi si daca merg sa-ti iau cadou poti sa fii sigur ca in momentele alea te urasc din tot sufletelul meu asta mic si negru! :))

Si mai multumesc ranjitzilor din jurul sufletului meu.
Pentru ca meritati. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates