December 13, 2007

Come on, you Reds!

Magnetzi.
All mine.
:D

Astept petrecerea de vineri. Rochie si vesta din piele, ambele negre, pantofi si geanta rosii-grena, peruca blonda, programare la machiaj si manichiura. Fitzele included. Rasfatz. Yey :)

10 alarm clocks:

Mama lu' Masha si Sasha said...

ah,da...cunosc cum e sa ai banii tai,multi,fara obligatii,hihi.rasfata-te!pentru ca meriti!doar ca nu am inteles ce e cu peruca blonda ,in schimb pielea e la mare clasa !

Miezu` said...

tre sa ma deghizez ;)

Mama lu' Masha si Sasha said...

ah,inteleg:)asa se explica si pielea neagra.sa pui pozne,you must!

Miezu` said...

a, nu, pielea nu e neaparat pt deghizare, imi place mie ;))

Nelutu said...

Si eu ma uitasem crucis la peruca blonda. Trebe sa-ti ozigenezi si sprancenele, zic.
Eu am party azi, si voi face marele efort de a ma tunde, daca ma trezesc la 7:30...
Ar fi ceva o poza de la U.
Have the bestest.

Unknown said...

dupa titlu ma asteptam la vreun post despre liverpool, sau dinamo :p
panica mare cu costumatul pentru petrecerea de sf de an, la voi, fetele. yo astept sa vad ce haine am spalate/calcate cu 5 minute inainte sa vina taxiu :D

Anonymous said...

astept pozele miezule :)

Anonymous said...

nu prea mai inteleg ce se intampla cu tine in ultima vreme, prob asha se intampla cand pierzi legatura. oricum, vad k sunt oameni, e fun, si miezul e hepi.
copilu' eve iti doreste distractie placuta vineri si astept poze, si eu.

Stefan said...

ah...RED

Miezu` said...

o sa fac si poze.
asta chiar ca e once in a lifetime opportunity, cand o sa vedeti ca m-am vopsit eu blonda o sa puteti da foc planetei.

Template by:

Free Blog Templates