December 06, 2007

The Grinch says hi.

nu-mi plac sarbatorile. nu-mi MAI plac sarbatorile.
cat de curand preconizez ca ma voi transforma intr-un mare grinch.
nu-mi place rahatul ala de brad de la unirea, nu-mi place sclipiciul de pe podeaua magazinelor de cadouri, nu-mi plac stereotipurile si kitch-urile din magazine sau de pe tarabele insirate cu zecile pe strada, nu-mi plac oamenii care se inghesuie cu gentile si cu gecile in mana sa ia ultima cana cu prenumele X care e situata taman pe ultimul raft, nu-mi plac corporatistii care dupa ora 7 umplu centrele comerciale pe ultima suta de metri, nu-mi place ca am ajuns si eu sa fac asta,
nu inteleg de ce am transformat totul intr-un mare eveniment comercial.
de Mos Nicolae eram obisnuita sa primesc sosete groase, chiloti de bumbac, manusi, portocale si ciocolata si era perfect, acum trebuie sa stau sa caut cadou de fitze pt X, Y, Z, T, N persoane, la ora 8 seara prin Unirea, pe ultima suta de metri... vreau sa dau cadouri cu schepsis, detest sa cumpar ceva doar pt ca trebuie,
ma enerveaza ca ai si tu dreptate cand spui ca ne simtim mai buni si facem lucruri bune doar in preajma unor evenimente de genul asta,
mi-e sila de sarbatorile de iarna cu cel mai mare drag.

11 alarm clocks:

Mihai said...

quit

Miezu` said...

da, o sa-mi tai venele.

not

Mihai said...

quit from work, am vrut sa zic.

kishcutia said...

asta pana primeste cadourile

sa vedem ce are de zis pe 26 :))

Miezu` said...

nu quit de nicaieri, imi place.

kish, sa vad ce ziceti voi pe 26, ca eu n-am timp sa va iau cadouri si la cum apreciez din ce in ce mai putin sarbatorile astea nici nu cred ca va mai iau ceva =))

kishcutia said...

noi zicem mewy christmas ca am facut gaga happy cu cadouri :D

Nelutu said...

Hristos se nasta, Domnul Coboara
Ingerii canta, vanzatorii il adoara

Parca asa era colinda lui Hrusca.

Aglomeratiile din magazine, obligatiile de cadou si celelalte mizerii asociate sarbatorilor sunt partile nasoala dintr-un lucru mare si teoretic frumos. Nu le mai baga in seama, si nici ele nu o sa te mai bage in seama.
Paret din tine o sa vibreze mereu la un fulg de zapada si o colinda calumea, nu are sens sa deny, zic.
Traiasca lucrurile chinezesti...

Miezu` said...

uite cine stie :)

BlindGirl said...

Mi-ai adus aminte de un film preferat. Si da, multi o sa ajungem asa.
Cred ca filmul a fost facut ca urmare a corporatistilor astora. Acu au ajuns si la noi...

Mama lu' Masha si Sasha said...

eu ma bucur din nou de sarbatorile de iarna.cred ca iti dai seama de ce...fi-mea se bucura la toate beculetele,sclipiciul,samd :D

Miezu` said...

tu te bucuri pt ca le vezi prin ochii ei. si eu sunt un copil, unul corporatist.

Template by:

Free Blog Templates