December 20, 2007

Starile mele de Guns

Lucrurile frumoase stau asezate in palmele celor ce le creaza. Ideea cum ca frumusetea e trecatoare nu e nimic mai mult decat simpla umbra a unui gand mincinos.
Ascult de minute bune "So fine" a gagiilor de la Guns. Ati ghicit. Am stare de Guns, am stare melancolica, trista sau hmm.
Ei bine, n-ati ghicit. :) Am stare de Guns pentru ca mai devreme am stat 2 ore cu tata in fata televizorului si-am comentat politica. Evident, eu nu ma pricep la asta prea tare, singurul ziar pe care reusesc sa-l mai citesc cat de cat e ZF-ul, iar asta se datoreaza faptului ca imi vine newsletterul pe mailul de la munca. Dar imi place sa-l ascult si sa ma uit cu el la stiri, sa bem Cola si sa o auzim pe mama cum ne spune sa vorbim mai incet - ca doar ne mai si aprindem in cursul discutiilor. Azi am discutat cazul Orban, un mare fâs, anyway. In timpul asta i-am trimis prin bluetooth toata muzica rock, rock'n'roll si jazz pe care o aveam pe telefon, iar acum sta vesel cu o casca in ureche, se uita la politica si asculta muzica. :))
Iar lucrurile frumoase stau in palmele mele datorita unor momente marunte cum a fost asta de azi. Simteam nevoia, la ce zi am avut, chiar am simtit nevoia sa-mi las alte ganduri la o parte si sa ma bucur de ei. Am stare de Guns pentru ca merit.

Am concediu, 2 zile, dar suficiente.
Pentru ca vine Craciunul, va urez sa aveti si voi parte de stari de Guns.
Mint, nu va urez.

Va urez sa aveti pur si simplu, nu pt ca vine Craciunul. :)

2 alarm clocks:

Unknown said...

O arzi frumos :)

Sarbastari fericite!

Miezu` said...

multumesc si multumesc la fel! :)

Template by:

Free Blog Templates