December 28, 2007

To be or not to a-ti manji o bucata de piele

Ma gandeam foarte serios sa-mi patez pielea din nou.
Acuma...
Parerile sunt impartite:
Ce sa faci cu un tatuaj - asta mi s-a parut foarte tare, ce sa fac, ma gandeam sa-mi decupez pielea si s-o vand la negru cand oi valora ceva mai mult [lol, frate],
e periculos - hai sictir, am mai trecut o data prin asta si chiar mi-a placut : )),
o sa te plictisesti de el - nu mi-l fac pentru ca e la moda si nici nu o sa consider ca se demodeaza,
o sa ai probleme in societate din cauza lui - ho, nu mi-l fac pe fatza, iar pe celalalt aproape ca nici nu il stie lumea : )),
e dezgustator - draga, tusul intra in piele si pe urma nu mai are gust,
cand o sa ai copii ce-o sa le spui - pai "mama, pe spate am un paianjen pt ca m-am trezit intr-o dimineata din cauza unui telefon care imi spunea ca in schimbul banilor pe care mi-i cerea cu imprumut prietenul ei poate sa imi faca un tatuaj si am zis ok, iar pe zona X am un Y pt ca intr-o seara de decembrie mi s-a pus pata sa-mi mai fac unul" sau
ce exemplu le dai tu copiilor tai - "dragii mei, va zic ce mi-a zis tata cand aveam 12 ani, dupa ce am facut o boacana si nu stiam pe unde sa ma ascund: "nu fii bleaga, nu te cert, vreau sa fim prieteni. hai sa vorbim." faceti ce vreti, dar veniti sa consultati o parere inainte."

Acestea fiind zise, ma mai gandesc. Cine ma cunoaste macar putin stie ca in 80% din cazuri fac exact inversul a ceea ce mi se spune. Copil tampit. Dar o sa cer o parere si ma mai gandesc.

4 alarm clocks:

Mihai said...

morala este: aveti grija ce sfaturi dati!

ps: cat costa un pictat de-asta?

Miezu` said...

ete na

pe mine nu ma costa. si nu stiu cat percep saloanele

Mama lu' Masha si Sasha said...

si daca sunt mama si am un tatuaj inseamna ca nu imi pot educa copilul?atata timp cat e un tatuaj de bun simt,ca sa zic asa,nu vad problema (unde mai pui ca nici nu te costa,haha...).si eu imi doresc un tatuaj,unul mic si discret,sa insemne ceva pentru mine...si pentru el:P

Miezu` said...

aici a vorbit mama rebela.

>:D<

Template by:

Free Blog Templates