December 13, 2007

Ninge, si?

Da ma, a nins.
Grumpy Monkey cum ma stiti ... mie ninsoarea asta mi-a murdarit blugii si mi-a stricat haina.
Dar mi-a creat un mare zambet pe moaca : )

El a visat ceva si acum ne cracanam de ras la povestirea acestui vis.
As mai scrie, dar ma doare capul. Imi pare rau...

PS: asta e primul blog cu 3 tagguri, chiar am cate putin din toate...

Later edit: muzica asta nu-mi mai place. ma innebuneste. as dansa, as fredona, as tine ritmul incontinuu, o detest, mi-e rau si nu o pot asculta, imi plezneste capul. o sa stau odata fara sa iau pastile, o sa incerc sa scriu asa, prin migrena asta nenorocita, o sa fac un experiment cu mintea asta care ma doare si ma urca pe toti peretii de atatea lacrimi. probabil ca as spune ca va urasc pe toti, desi niciodata nu simt asta, mi-as pierde controlul si as spune lucruri pe care nu le cunosc, nu reusesc sa le simt, nu-mi pare rau, dar in momentul asta imi vine sa plang, vreau sa scriu, chiar aveam o idee cand am ajuns acasa, dar sunetul tastelor ma doare pana in ultima bucata de creier, continui sa tastez aiurea, nu inteleg de ce ma chinui asa, de ce nu pot sa dorm, de ce nu incetez, de ce muzica e zgomot, de ce radiatorul parca decoleaza, veioza da prea multa lumina, tata tuseste prea tare, masina care tocmai a parcat in fata geamului meu va avea portiera trantita foarte tare, perna pe care m-am asezat mai devreme se incalzeste prea repede, sevraj.............

4 alarm clocks:

Anonymous said...

daca vorbesti despre minimal atunci ai o problema :D zgomotul ala nu e muzica iar majoritatea persoanelor care o asculta se conduc dupa "minimal music for minimal brain". astept raspuns miezule :D

apropo, plec in cehia la IBM :)

Miezu` said...

eu n-am minimal in pc, bre. :P
si nu vorbeam despre minimal, ci despre migrene...

pleaca. :)
[veeeezi? stiam eu de ce ti-am spus asa! :P]

Anonymous said...

interesante cele 3 taguri. "lui" alaturi de "minimalist" si "small":P

Miezu` said...

da, tu esti bucatzica mea de bine din toata povestea asta. :)

Template by:

Free Blog Templates