December 15, 2007

Cu masca, trebuie! : )

Christmas party, deci. Christmas - costumes - party. :)

Putine costume, din pacate: o bucata de Bob Marley, o Alanis Morissette, o vaduva neagra, o mireasa vesela, o Rihanna - fara umbrelă-elă-elă, etc.
Ce bine ca exista 50 Cent, animatoarele lui, Anna si Vanessa si a domniilor voastre... Madonna. Pics mai jos, autografele ... lol. :))


That fabulous couple: Madonna and the camera.


Partners in [work and] crime: Anna, 50 Cent and Vanessa.


Singing smth to the delirious fan[s]. =))


The People magazine reveals that the famous rapper 50 Cent has recently decided to soften up his style. Rumours say he approached Madonna for a featuring!!!


Caught in the act!!! Following the recent rumours of a Madonna-50 Cent featuring, Vanessa - the transvestite lover of the rapper - declared that Madonna will die for touching her/his piece of the rap world!!!

After a long conversation and a good start of a juicy cat fight, the diva Madonna and Vanessa-the-transvestite decided to carry on with their lives and get back in the bank's office.
[rumours state that this was also caused by the fact that 50 went home to his beautiful girlfriend and so, the one and a half women were pushed to share the cab back home :))]

Si toti vom munci fericiti pana la adanci tinereti. :)
Sa citez un clasic in continua devenire: "Muncim ca disperatii, trebuie sa ne mai si distram!" Amin, frate Vanessa. :)

10 alarm clocks:

Anonymous said...

Cam albo fifiti centu' ala :)) lasa-ma sa ghicesc, ai fost miezu', nu? :) e bine ca mai ai timp si sa zambesti :D

Trebuiau mai multe poze!

Miezu` said...

bre, nu te lua de fifti, da? :))
zilele astea au fost excesiv de jmen, seara trecuta la fel de misto, detaliile astea chiar nu mai conteaza! :))


PS: mereu e timp de zambete. ;)

Balcescu said...

sa terminat, femeia e madonache!

te pupa tata, da madona nu era asa cuminte ;)

bang

Miezu` said...

stai tu linistit, cine a pomenit ceva de cumintenie? :))

Stefan said...

I was the special guest of the night for Aviatiei Branch.

Prea mult whiskey sa te recunosc...but nice RED shoes

Miezu` said...

pai eu am stat cu colegii mei, suntem gashca mare si destul de uniti, asa ca n-am prea avut ochi pt restul. :P
s-a si vazut, noi am luat primele doua premii, biletele la Joaquin Cortes [adica eu, muhahahahaaa] si weekendul la Poiana Brasov, 50 si fetele+perechile lor, adica plec si eu cu ei :))

Nelutu said...

Te-am vazut, poate nu stii, aseara la emtivi.
Foarte tare, dar pacat ca ati fost bisericosi, daca n-ai mintit, zic.
c0dx=z0n3? anagramat nu, recunosc.
Dar de ce A Material Girl si nu Joc din Maramures si Oas? De ce Madonna si nu Marioara Murarescu?
Acestea fiind ridicate, la intersectia unde se-ntretaie, las puncte puncte si ma apuc de ... ascultat.

Stefan said...

eu nu am prins decat decernarea premiilor si faza cea mai tare a fost ca eram "parcati" pe langa tine.

oricum m-am simtit perfect in sanul vostru :))

Miezu` said...

Horia, nu ie ma z0n3, ce sa caute el aici? :)

si Madonna pt ca ideea s-a nascut intr-o pauza de masa acum doua saptamani, cand baietii discutau despre a se imbraca in chiloti de blana pt a fi "pesti" :)) si eu a gandeam ca personajul meu trebe sa fie cel putin la fel de smecher. :P

Miezu` said...

Stefan, da, a fost un party dragut. :D

au fost mai multe costume sapt precedenta [a fost partyul HO-ului, dar a fi incognito ruleaza:D], dar aici m-am simtit bine pt ca eram cu mai toti colegii mei :)

Template by:

Free Blog Templates