December 05, 2007

TREBUIE!!!!

Deci ma bag in pat. Mai las putin winampul sa-mi faca portia de rasfat, dar am uitat ca am toata muzica bagata si un mare shuffle are de gand sa amestece genurile si sa faca o mare varza din rasfatul meu. Se termina bucata de melodie jmen si dau sa ma dau jos din pat, cu gandul sa inchid, cine stie ce ciudatenie imi mai intra [am ascultat Bjork o data, fix cand adormeam, am visat numai tampenii in noaptea aia si nu mai vreau :))], zic.

Veronicaaaa, fata buuuna... M-am topit. :)

Saptamana viitoare avem petrecerea cu oamenii din Bucuresti, avem si tema, trebuie sa ne costumam in starul muzical preferat al copilariei. Pot sa ma imbrac in Margareta Paslaru? :) Filmul ala e de departe cel mai frumos film pe care l-am vazut in perioada aia, sa nu mai zic de melodie, pe care o stiam din tot sufletul si uite, inca imi mai trezeste zambete...

Ma bag in pat, TREBUIA! :)

2 alarm clocks:

Anonymous said...

Imbraca-te in stefan banica jr :)

Miezu` said...

tot costum, ma? toata ziua port costum...

Template by:

Free Blog Templates