January 06, 2008

Primul 8 de dupa doo mii

Et si tu n'existais pas, eu de ce m-as mai plimba pe planeta asta, m?

Pai ... da, cam asa ne place noua sa spunem. Ca totul se termina aici si ca eu nu mai pot respira fara vocea ta. Ei, sa terminam cu prostiile astea. Suge sa suferi din dragoste, e adevarat; asta pt ca, nu-i asa?, stim noi, cel mai mare rau de care poate avea un om parte este cel facut prin complicitatea propriei minti. Si daca simtim ca ne pierdem mintile, atunci inseamna ca nu mai suferim? Bullshit, cum imi place mie sa spun; cu zambetul pe buze, evident.
Noi sa fim sanatosi, oricum nu stiu ce m-a apucat sa scriu asta. :)

In fine, sa avem un an bun.
Al meu a inceput linistit, in familie; a lui, dar na. In cateva zile am vazut Salzburg, St Gilgen, Innsbruck, Seefeld, Viena [si Parndorf, fűr ein biβchen Einkaufen, evident]. Astazi lenevesc ca neomul si mananc, de maine muncesc; dar numai pana la urmatoarele sarbatori.


La multi ani, 2008, ca asta voiam sa va zic.
Sa fim sanatosi, vorba lui Arsenic, ca restul le facem noi. Destept baiat. :)

1 alarm clocks:

Nelutu said...

0 comments inseamna ca lumea nu vrea sa iti ia ceva din acea lista sau deloc?

Întru La Multi ani!

Dedic pentru toti cei care ma cunoaste, si special pentru aia sau alea al caror nume incepe cu "Io", adica cu mine intr-un fel.
http://www.youtube.com/watch?v=hkbdP7sq0w8

Template by:

Free Blog Templates