January 12, 2008

Spitfire

If I was in WW2 they'd call me "spitfire".
Pentru ca stii ca pot.

Oooochei.

Anul asta e destul de scurt pana acum, au trecut doar 12 zile din el, so the night is young. Am primit intrebarea "ce-ti propui pentru anul asta?" de o gramada de ori.
Pai... Ce naiba, cum de nu m-am gandit la asta pana acum?
Nu mi-am propus nimic pt anul asta.
Mi-am pus in cap cateva chestii. In mare, sa am grija de ce am acum pentru ca imi place si ma simt echilibrata si linistita, asa ca vreau sa ajut sa evolueze, iar odata cu toate astea sa cresc si eu in continuare.
Mi-am propus un anume going on cu Ursu` [e deja al treilea an pe care il luam de la 1 ianuarie incolo, avem o traditie de pastrat :)], jobu` [sa ma fac mare], sa fac ceva pt parintii mei [anul asta implinesc 25 de ani de casatorie, I must do something really special, nu mai merg biletele la teatru sau weekendurile la munte], sa ma apuc de facut sport [pt asta se preconizeaza data de 1 februarie sau poate de pe 15 incolo, sa ies din sesiune], sa mananc mai bine [declar razboi cartofilor prajiti si prajelilor si promit ca incerc sa beau cel mult un pahar, doua, de Cola/zi], sa fac rost de toate cartile pe care mi le doresc, sa termin cursurile de germana si sa ajung din nou la Munchen sau ceva asemanator cursului de acolo, sa ajung sa fac un curs de streetdance sau macar de dansuri de societate, latino, nu stiu exact cum se fac astea.

Pe langa toate astea, imi propun sa ma implic in cat mai multe chestii care ma vor ajuta sa cunosc oameni si sa interactionez cu ei, sa imi dezvolt incontinuu puterea de comunicare si adaptare la felul de a fi al fiecarui astfel de om in parte.

I'm open, so hit me with your sick personalities. :))

5 alarm clocks:

Anonymous said...

să le faci pe toate, pentru că de nu, iei bătaie! :P

cokolate_time said...

Vreau si eu sa merg la dansuri latino, de societate. Poate mergem impreuna! Te pup dulceata!

Miezu` said...

mmmnu, nu pot sa iau bataie de la cineva pe care nu il cunosc. si care nu ma cunoaste. ;)

andy, vbm. :)

Mama lu' Masha si Sasha said...

uite,eu le-am facut cadou o nepotica parintilor,pentru cei 30 de ani de casatorie,nu 25 ,e drept.bine,bine,nu arunca in mine...ziceam si eu.na,ma bag si eu la dansuri,ma ierti?

Miezu` said...

bai, ma gandeam la ceva special, dar nu atat de deosebit. :P dar e buna si ideea de-o discutaram pe urma :D

da, mergem la dansuri, poate ne facem trupa. :)) daca doriti streetdance, acolo imi doresc eu cel mai mult sa ajung. :)

Template by:

Free Blog Templates