January 14, 2008

Ceva special 4

Am o datorie morala, trebe sa postez acea reclama care mi-a spart creierul in doua. Ei bine, can't decide. Nu sunt mare devoratoare de publicitate, asa ca nu stiu care sa fie, stiu doar din ce domeniu imi place o reclama buna - trebe sa fie sport sau ceva de baut. Acestea fiind spuse, o sa pun cateva mai jos, make your pick.
Enjoy!

Nike - Basketball Commercial


Mountain Dew - Bohemian Rhapsody Commercial
[melancholicly speaking :)]


Si da, dupa cum niste unele persoane s-au prins [la un mom dat am avut un real tic verbal cu "meet you there!" :))], ma rup in paishpe reclamele la bere. Mie berea nu imi place in mod deosebit, dar reclamele sunt chiar de treaba.

Heineken - Awesome commercial by David Elsewhere.
[deci melodia asta ma danseaza de fiecare data cand o aud, iar reclama inca ma face sa-mi doresc sa ies in oras :)]


Desi, trebuie sa recunosc, the mother of all gods of beer commercials este si a fost intotdeauna Bud. :)

Budweiser - King of Beers Commercial
[aproape am lacrimat la asta :P]


[Bud meets] The Nude Ferret Commercial


Siiii, sa nu uitam, toata lumea scoate limba a wazzuuuuup!!! :D





PS: Indubitabil ;)

6 alarm clocks:

Albastru de cafea said...

cool stuff.. mai ales king of beer si heineken :D .. well, presupun ca acum e randul meu, nu? astept sa-mi dai subiectul.. Meet you there! :)

Miezu` said...

verde si negru, sa fie.
in orice combinatie doresti, audio, video, foto, literar, in rime [dar sa fie verzi, nu albe :P], absolut cum iti patineaza tie imaginatia.

have fun! :)

Miezu` said...

am uitat, preferata imi e aia la heineken, are cateva elemente pe care eu le consider a fi geniale: muzica, noapte, dans si nenea care le imbina pe toate, Dave Elsewhere [a fost ca si cand I fell in love with an alien cand l-am vazut pt prima oara :))]

Miezu` said...

*dansand, cand l-am vazut dansand :)

Albastru de cafea said...

verde si negru va fi.. :)

Albastru de cafea said...

tocmai mi-a patinat imaginatia.. p.s.: god is a dj!

Template by:

Free Blog Templates