January 11, 2008

Ceva special 2

O sa fac o continuare a ceea ce am inceput ieri, ceva ce s-a dorit a fi o descriere a bucatilor mele de liniste.

Ba, imi plac pisicile, sa mor. Am patru acasa. Inainte sa le am iubeam cainii ca pe oameni, I still do, insa nu-mi placeau pisicile. Acum lesin si dupa ele, sunt smechere si parsive, destepte si rasfatate, curioase si mustacioase, what's there not to like?
Cred ca l-am mai laudat pe Mishu - grasul si pufosul meu de 8 kile, like dozens of times...
Coca - gagica complet neagra si cu ochii verzi, mofturoasa, fitoasa si very protective cand vine vorba de mama;
Mitză - tot negru si cu ochii verzi ca si mama lui cea fitzoasa, el este cotoiul clasic, mereu in alergare dupa matze usoare - aventurierul lui tata;
Tequila e smecherul galbejit si cu putin alb, adunat de pe strada acum un an si ceva, un motan numai piele si os la momentul respectiv, dar care acum are o burta care i-a modificat structura blanei de pe abdomen. : ))















































































Let's push the Play button once again! O sa fac un soi de triplet cam cum sunt moleculele alea de la MTV, de se multiplica intr-o veselie si pe urma baga oamenii de la EmTiVi 3 chain songs: primul e al unui artist, pe urma artistul cu un featuring si pe urma baga songul featuringului.

Give it up for mister Tom Jones - "What's New Pussycat?"



"Practice Makes It Purr-fect" se lipeste f bine de cantecul lui Tom Jones. Pai, ce e nou e ca pisica asta stie ce ii poate blana si nu se da in laturi de la a-si extinde orizonturile cunoasterii.



La final, putin "Cat Fight", pt intretinerea zambetului si a atmosferei feline:



Va urez sa aveti un sfarsit de saptamana purr-fect! :)

Cu dedicatie Michidutzei [merci pt pisica si pianul ei! :)] si lui Horia [pentru acele matze cu care te procopsesti "pt o saptamana"], best cat lovers I've ever met.

3 alarm clocks:

Nelutu said...

Ieee, am primit dedicatie :D
Oricum de cand am vazut prima poza de pe post am stiut ca o sa bag un comment cu cel putin un ":D".
Michidutza are un numar de telefon? (Sau este vorba de Diavol?)
Nu de alta dar vreau sa ma apuc de pian, si daca are si o matza, e clar.
In incheierea spectacolului nostru, nu-i asa? un :D

Anonymous said...

multa stima doamna !

mi'ai adus aminte de vremurile bune cu the man who sold the world. cand am vazut Creedence si Forever Autumn mai ca mi'au dat lacrimile...

multumesc !
mi'ai luminat seara ;)

Miezu` said...

cu placere, domnilor :)

Template by:

Free Blog Templates