January 12, 2008

Fericire in placi / Ceva special 3

Blogul de azi se va imparti in doua parti.
Prima parte se refera la ceva ce s-a intamplat azi noapte pe la 3. M-am apucat sa scriu, dar pardalnicul asta de net n-a vrut sa mai munceasca in folosul comunitatilor mele mintale. Astfel ca voi da cu copy/paste-ul acum si ma veti citi pe mine, cea de la ora trei in noapte.

"E ora trei in noapte.
Mi-am rascolit muzica toata seara, mi s-a oferit sansa unei discutii despre dependenta, am impartit melodii, am vorbit si... nu, de fapt am refuzat sa vorbesc cu oamenii. Si, ca tot am pomenit cuvantul "dependenta", mi-am amintit ca mi s-a spus mai demult ca sunt dependenta de oameni, nu de oamenii din jur, cat de oameni, la modul general. Desi, paradoxal, imi place sa fiu singura de multe ori, sa fiu eu cu mine si cu gandurile si linistea si nelinistile mele la un loc, amestecate toate pe cate-o melodie obsedanta cum e cea pe care o ascult de o ora si ceva.
Maine ma trezesc la 7, dar nu vreau sa dorm. Ar trebui, of, detest cuvantul asta. Dispun de o cantitate incredibila de incapatanare dusa la extrem. Nu imi place sa fac nimic pentru ca "trebuie". Vreau sa fac orice ar fi pentru ca vreau si pentru ca asta pofteste mintea mea sa pocneasca in momentul respectiv. Ce copil egoist. Cat imi place.
Ma deranjeaza sa pierd timpul inutil. Am ajuns acasa pe la 11 jumate. De atunci stau si nu fac nimic.
Dar macar sunt singura si ma bucur de mine. Try that sometimes. Fiti dependenti de propria persoana, fiti narcisisti intr-un sens moderat, iubiti-va zambetele si ajutati-va ideile sa se faca mari.
Bucurati-va de momentele de liniste.

Si, daca tot e bal, bal sa fie. E aproape ora 4. Ma bag la un episod House MD. Multumesc fratelui Codrutz pentru asta. Peace and luv. : )


Skunk Anansie - Hedonism"


Si m-am trezit la 1, dupa-amiaza. Si e bine.
A doua parte a acestei chestii este o datorie pe care o am fata de domnul atat de "albastru de cafea". Si, am vazut ca inca suntem cativa copii care stiu sa asculte muzica frumoasa, ma bucur sa pot spune ca there is still hope.
Enjoy, domnule, as requested:

Deep Purple - Soldier of Fortune


Keane - Bedshaped


Plusez cu inca niste chestii.

The Cranberries - Dreaming My Dreams


Animals - House Of The Rising Sun


Bob Dylan - Forever Young


Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia


Tori Amos - Strange Little Girl


Iggy Pop - The Passenger [chestia asta mi se pare geniala, iar videoclipul e un colaj foarte jmen]


Johhny Cash - God's Gonna Cut You Down


Nina Simone - Feeling Good
Ei, da. Asta e melodia absoluta. In ziua in care mi-am dat scrisul la licenta erau vreo 40 de grade si nu mancasem nimic, imi tremura tot corpul de emotie si imi simteam bataile inimii in fiecare firicel din mine. Am avut inspiratia de a refuza drumul cu masina propus de un coleg si am luat-o pe jos pana acasa, tinandu-mi melodia asta pe repeat. Tin si acum minte cum asociam fiecare miscare din jurul meu cu cate un vers de-al ei, zambeam atat de mult incat aveam senzatia ca totul e la picioarele mele, imi simteam stomacul cum tremura sub herghelia de fluturi care se zbateau sa iasa.
Iti doresc sa tremuri si tu, macar cateodata.


Apropos de toata aceasta fericire, melodia de aseara se numeste Hedonism. Enjoy! :)

Skunk Anansie - Hedonism


Weekend plin de zambete!

2 alarm clocks:

Albastru de cafea said...

o, da, muzici!

..nenorocit de net.. dar na, ...like the philosopher Jagger once said: "you can't always get what you want." (G. House) :P

.. recomand Dexter; as in the TV series, nu ala de pe cartoon network. Se impaca foarte bine cu House, parerea mea :D

Miezu` said...

smeecher. will search for Dexter the TV series. :D

Template by:

Free Blog Templates