January 31, 2008

puffy

Prietenul la nevoie se cunoaste si lupul, da, lupul, mama lui de lup, isi schimba parul, dar naravul, fi-i-ar al dracului, ete ca nu si-l schimba. Fi-r-ar al dracului de lup. Sa moara eu, vorba cartierului. Ba nu, sa moara lupul, mama lui de impielitzat.
Ce, n-ai inteles nimic?
Stai tranchil [Pauloooooo, mi-e dor de tine, femeie!!! Am zis femeie, nu muiere.], nu e necesar sa intelegi.
Iti vorbeam despre mine, cum ca sunt vai de capul meu, ca ma apuc de 7 chestii deodata si ca nu termin nimic cum trebuie. Iti spuneam ca am draci, ca mi-e dor de munte, ca vreau sa zbor, ca orasul asta o sa dea cu mine de toate zidurile lui din beton si oameni reci, ca mi-e sila uneori, ca nu mananc destul, ca sunt imprastiata si ca uneori mi se pune pata prosteste si-apoi ma mai si supar daca nu iese cum isi propune printzesa incapatanarii mele, ca ma sufoc uneori si ca nu mai vreau nimic din tot ce am, ca imi doresc o mutare la 180 grade, ca imi place vinul fiert si uneori si cel sec [si da, imi place sa petrec], ca sunt capricioasa si ca iar mi s-a spus ca am standarde prea inalte si in felul asta nu o sa fiu niciodata fericita cu adevarat, ca sunt lenesa si ca in loc sa muncesc la proiectul de 30 puncte din nota finala de la marketing, eu stau si ma plang in public, ca nu ma intereseaza ... ca am draci, ce naiba nu vrei sa intelegi?

Am uitat sa va spun, ma [re]obsedeaza Portishead. Gee-zas, si in ce hal ma sedeaza. In fine.

1 alarm clocks:

Rin Tin Tin said...

Why, thanks for blogrolling us :) Dar vezi ca ne-am schimbat pe zeemovies.ro , noutati, autori noi, filme multe, etc. :)

Template by:

Free Blog Templates