February 02, 2008

Din dragoste pt polemici

Probabil ca daca acum mi-ai cere sa iti spun trei cuvinte care imi plac in mod deosebit, ei bine, nu m-as putea opri doar la trei. Poate ti-as spune trei substantive proprii [Munchen, Marasesti, Postavaru] sau trei adjective colorate [zambitor, verzuliu, inalt], trei interjectii cu rezonanta [Ha!, He!, dar mai ales Hi!], trei pronume personale [eu, el, noi], trei verbe puternice [a vrea, a putea, a face], trei substantive deloc comune [ambitie, vanzare, pasiune], si-asa mai departe.

Probabil ca daca acum mi-ai cere sa iti spun numele a trei oameni deosebiti si care imi plac in mod deosebit, sa stii ca in niciun caz nu m-as putea opri doar la trei. In mod cert ti-as spune despre trei oameni foarte apropiati [cei mai apropiati - mama, tata, el], trei femei [Ana, Alina, Stef], trei prieteni din copilarie [Leelee, Mariah, Vio&Dia - sunt 4, asta e :P], trei oameni cu care imi place sa petrec [Pishku, Paula, Popi], trei colegi de serviciu [Mirela, Andreea&Vali - nu le pot desparti :)), Lucian], trei colegi din liceu [Buss, Mishu, Jimmy], trei oameni care ma intriga [Ioana, Andrei, Stefan], trei gagii jmen [eeeeeee : ))], trei parteneri buni de discutie [Eve, Musti, Codrutz], trei smecheri amuzanti [Horia, Piticu`, Raducu], trei oameni pe care ii admir f mult [Doina&George, Rox], trei oameni de care mi-e foarte dor [Ana R, Luiza, Bro], trei oameni care stiu sa vanda [Venera, Faga, GB], trei oameni care stiu sa danseze [Mickidutza, Dan, John], trei oameni care stiu sa asculte muzica smechera [Arsenic, Catalin, z0n3], trei oameni carora le place joaca [Daria, Theo, mie :D]. Si tot asa.
Later edit: trei oameni care au chef de comentat blog de Miez [Pishku, Horia si Codrutz]. Love. :)

Asa ca daca vii sa-mi spui din nou ca toti oamenii sunt la fel, eu am sa vin sa-ti spun ca ai dreptate numai in proportie de 70%. Suntem la fel, din punctul de vedere al tiparelor care ne inconjoara, educatie, mediu inconjurator, cultura organizationala, call it as you might. Dar nu ne obliga nimeni sa ne limitam la procentajul asta. Si daca am posibilitatea de a vedea mai mult, de ce mi-ai spune sa ma limitez la ceea ce am?

Lui Dragos. Pentru ca pot sa-ti dovedesc ca absolut fiecare om [imi] este deosebit, pentru ca stiu ca amplific stari si detalii, parti bune sau mai putin bune, dar n-am sa ma despart niciodata de convingerea ca oamenii sunt alcatuiti in proportie de 70% nu numai din apa, ci si din molecule de chestii interesante pe care imi place, vreau, pot si le explorez la maxim.

Weekend molecular va doresc! :)

11 alarm clocks:

Unknown said...

1. She's BACK!!!!:P
2. mha...trebuie sa fac ceva sa intru si alte categorii! mai multe sanse de castig
3. ex: "best Dance", "Coolest" etc..:P

kishcutia said...

so I'm a party girl :P
sa zicem ca e ok :)....nice see-ing u blog again

kishcutia said...

p.s i fed spidee
ai sa-mi dai un suc

Nelutu said...

trei iezi cucuieti, trei Doamne! si toti trei, de 3X femeie, triplusalt, cei trei care au speriat vestul, trepied, 3SE, dragostea dureaza doar 3 ani (daca e in trei), trei luni trei saptamani si trei zile, 3 lucruri de care tin cont: 2 platane si un microfon, treistariu, trei e o gloata (a crowd), 23*3, 1 2 trei si!, Sfanta Treime, intalnire de gradul 3, pentium trei, radical din 9, ultima noapte de dragoste a treia noapte de razboi, treining, menaj a trei, 3-0, trei usi mai in jos, al treilea picior, sport sangeros 3, s3.travian.ro, triceratops, III, a treia oara impreuna :)), trei puncte de suspensie

Miezu` said...

Codrut, v-am trecut pe fiecare in parte la cate o singura categorie. Asta nu inseamna ca nu sunteti multifunctionali. :D

Pishkule, you really rock my world. :)

Horia, da, chiar tii mortis sa fii cel mai bun din cei trei oameni ai categoriei tale. :P


Pentru voi TREI, insa, o sa mai fac o categorie unde veti intra impreuna. :)

kishcutia said...

mai vorba lui traian...best dance coolest....
inteleg ca e doar o categorie...pentru noi 2 ca na, meritam. Dar putea sa sune ceva gen 3 funny good dancers cool beautiful/handsome oameni care au chef sa comenteze blogurile. I mean "Come, on!"....

Miezu` said...

ba, tu nu mai ai vreo 5000 de pagini de anatomie de reciclat, nimic, nimic? :))

kishcutia said...

that is just mean...

Miezu` said...

love you too :P

Unknown said...

1. Lasa ma fata in pace...si asa a trebuit sa stearga o gramada de mail-uri! ca de...
2. daca stiai ca sunt MFC, trebuia precizat! SA NU crezi ca nu apreciez
3. Mai bine iti faci chat, nu blog!:)Aduc eu extra oameni..:)

EzQ said...

Nu te poti abtine, na? Da' premiu', care e premiu'? :))

WB!

Template by:

Free Blog Templates