February 19, 2008

Cum imiti fluieratul?

Mi-e dor, ma fac mare, lasa-ma sa cresc, yeeey. Muzica si oameni, i mean Love, exact ce imi trebuie. Si putin aer de munte, o pereche de skiuri si muzica in casti, I love this life.

Sunt plecata in paradisului somnului mai mult, asta am de gand sa fac zilele astea, am dormit macar cate 8 ore pe noapte in ultimul timp si am vazut ca te simti chiar misto, asa ca am zis sa mai incerc. Desigur, azi n-o sa pot sa mai fac asta, pt ca azi am muncit 12 ore si cand am ajuns acasa ar fi trebuit sa ma bag direct la dus si apoi la somn, dar ma rog. :))

Anyway, merci pt muzica, am facut un folder nou, ma duc sa ma zbantzui pe ritmuri prin camera pana adorm. :)

Bob Dylan - Most Likely You Will Go Your Way (& I'll Go Mine)- Mark Ronson Remix

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates