February 04, 2008

Acum e 2.20 am

Ma duc sa fac streetdance.
Chiar daca toate ofertele pe care le-am gasit sunt, vb unui comentator agitat de pe youtube, cu 5-10 ani mai putin evoluate, ca instructori, sali si originalitate a coregrafiilor decat sunt pe afara, macar miscarile de baza din You Got Served sa-mi iasa mie, nu vreau sa fac performanta sau cariera din asa ceva, mi-a trecut vremea la care mai aveam macar o speranta ca as putea trai din dans.
Vreau sa fac sport si sa ma mai si distrez, nu sa lesin pe niste aparate pe care in mod sigur le-as parasi dupa maxim o luna de tras de fiare <-- ma cunosc prea bine, mi-e sila si lene, o sa ma plictisesc si-o sa renunt imediat.

So, ne-am strans vreo 6 pana acum. Sunt convinsa ca vor renunta pana reusesc eu sa fac inscrierile si sa ii duc acolo, dar daca ramanem 2 tot e bine, macar sa nu ma duc singura.

Si m-am inscris sa dau admiterea si, daca trec de ea, sa fac un curs de advertising.

Ce naiba poti sa faci cu viata asta daca o stai degeaba?

In fine, somn. Again.
Nu pot sa dorm.
Damn coffee, damn stupid people care-mi provoaca draci.

Uatevar, dude.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

mamaaaaa, musai sa pui filmuletze cu tine in all your sporty-artsy-ness :D

Miezu` said...

abia astept :D

Template by:

Free Blog Templates