February 08, 2008

Poate e ok

Asta e un soi de scrisoare catre anti-corporatistul din tine.

Sa stii, cunosc corporatisti care merg cu tramvaiul, si nu toti bancherii au telefoane de fitze, iar unii dintre ei au pasiuni frumoase, practica sport, au copii carora le fac pachetul dimineata, apoi ii duc la scoala, chiar daca ei nu mai apuca sa manance, cunosc 12 dintr-o echipa de 16, corporatisti, da, dar si ei tot oameni, 12 oameni care nu fumeaza, cativa corporatisti carora le place muntele, au avut plete si inca suspina la auzul chitarii, altii care invata in continuare si fredoneaza muzica in timp ce lucreaza la aplicatii de credit, alti corporatisti care se schimba seara in adidasi si isi lasa personalitatea de office pe scaun pana a doua zi la 9, cativa dintre noi au mereu ceva dulce ascuns intr-un sertar al biroului sau poate prin dulapurile bucatariei, altii care au mereu idei pentru Happy Fridays, unii mai visatori si mai naivi, altii care au mereu ceva bun de spus, unii mai blanzi, nu stiu, asa suntem noi, e o lume pe care poti sa o creezi departe de conceptul de corporatie, poti sa o privesti ca pe o gashca de pustani carora le place sa se faca mari.
Ma simt bine, corporatista Pitzi sau nu, I don`t care ... maine la 9 tre` sa fiu acolo si nu ma trezesc niciodata cu gandul ca "aoleu, iar ma duc la munca".

Si, poate ca daca ne-am plange mai putin, am putea sa ridicam barbia si sa depunem o demisie. Move on, inca avem varsta la care putem sa facem mutari strategice si sa ne plimbam dintr-un domeniu in altul. Si-asa nu mai conteaza ce facultate ai terminat. Nu-i asa, Mireille a mea? :)

16 alarm clocks:

Nelutu said...

Imi aman demisia fiindca nu am timp sa ma uit calumea de un alt loc de munca fiindca stau mult la serviciu dupa program. Sau sunt doar lenes seara?
In curand, o sa ma opresc in a amana tot.

Sushi said...

Al treilea sertar al biroului e tot timpul plin de dulciuri...:)

kishcutia said...

as vrea sa te iau de aici si sa te arunc in august 2007 sa-i dai 2 palme Miezului incapatanat de atunci...

Miezu` said...

horia, it's a question of will. :)
sushi, me too, dar al doilea. :D
pishku`, eh. :P

Miezu` said...

ps: pishku`, i think i was just lucky.

sau, si nu e doar o parere, avem un lider care a stiut sa isi aleaga fiecare omuletz din echipa asta construita in doar cateva luni. :)

Unknown said...

ok! trebuie sa spun ca am 22 de ani, lucrez de aproximativ 2 ani si sunt deja la al 4 loc de munca!:>

sa nu aud comentarii de genul: esti instabil....sau ceva asemanator! pur si simplu nu am mai gasit posturi de castigator lotto!

Miezu` said...

oricum eu pt tine nu mai am speranta de viata f lunga :))

>:D<

Unknown said...

ahh da?

viata f lunga...unde? sau de care..:-s

zi pe ce iti bazezi afirmatia, ca daca e ...vreau sa profit de ce a mai ramas!

EzQ said...

Well, ideile preconcepute legate de "corporatisti" le pot avea doar cei din exterior. Restul este gluma si tachinare. Nu mai simtii nevoia sa motivezi :P

Macabroo said...

Sa stii ca (virgula) "Corporatista Pitzi" n-a fost scrisa din dispret pentru o anumita categorie de oameni.
E pur si simplu o generalizare ironica si exagerata a unui concept. Concept pe care l-am observat intr-o zi cand mergeam cu metroul la ora 8, spre servicul meu corporatist, de unde scriu pe blogul meu neinteresant.
Daca tu reusesti sa sfidezi tiparele, atunci asta nu poate fi decat ceva laudabil.
Slava domnului robotzi sunt destui.

Miezu` said...

uite acum 10 minute am venit cu trei dintre corporatistii mei colegi de la munte, dintr-o excursie de-o zi. there's more of us, sa stii. :)

Macabroo said...

Daca va strangeti cateva duzini putem sa conturam deja un alt subgrup de generalizat;)

Miezu` said...

hmm, noi suntem o duzina si-un pic si nu stiu ce fac celelalte ciorbe corporatiste din jurul nostru, ca sa ne putem aduna mai multi :)

Macabroo said...

Totusi, trebuie sa recunosti ca am nimerito cam 65% asa.

Miezu` said...

n-am comentat cele scrise de tine, am mai citit pareri despre corporatistii care sunt toti la fel si recunosc ca asa credeam si eu ca sunt; dar am gasit si altfel de exemplare.
asa cum am zis si mai sus, I guess I was just lucky. lucky sa avem un manager care sa stie sa ne adune atat de bine la un loc. :)

EzQ said...

Eu seara trecuta a ars-o cu 5 prieteni si prietene - o sleahta corporatista de soi. Si guesss what? Am facut un brainstorming cu wiskey, din seria "uitandu-se cu jind la betiile pe care le trag baietii de la IT". Diferenta? Noi suntem baietii de la IT :D

Template by:

Free Blog Templates