February 09, 2008

Ei, lasa

Intre timp, am si eu de terminat o sesiune. Inca ma chinui la ea, but it won't take me too long.
Meanwhile, dupa cum spuneam.
Rock Ballads Weekend pe VH1 si ii iubesc pe oamenii aia, afara e cam frumos si mi-au fost refuzate ambele invitatii la plimbare [el macar are motiv, dar tu, Eve, cea mai Eve dintre toate Eve-le, uof :)], am febra musculara de ieri de la serviciu [reala munca fizica, pe bune :))]...

Si, lasa, i se termina si lui examenele si o sa ne putem bucura din nou de viata lunga si prospera [I'm probably gonna end up marrying your college degree... dar asta doar in eventualitatea in care imi va veni vreodata mintea inapoi in creier si ma voi hotari sa ma casatoresc, desigur :))]. Dar lasa, ca el e baiat destept si frumos si mi-e dor uneori, ce ciudat, mi-e dor de tine daca am timp sa ma gandesc la tine, am citit undeva asta, mi s-a parut bolnavicios de misto, abia astept sa-ti vad iar moaca early in the morning, cand eu trebuie sa plec la serviciu si aprind lumina, apoi nu-mi gasesc hainele, alerg pana in baie si inapoi, ma machiez, niciodata nu mi le gasesc pe toate, niciodata nu mi le pregatesc de seara, am auzit ca oamenii organizati asa fac, dar mie mi-e lene sa mai fac ceva cand mi se face somn... Si, da, fac toate astea cat pot de incet, dar tot il trezesc si maraie a rasfatz, iar eu sunt agitata [si cranky, I'm almost always cranky in the morning] si se trezeste brusc cand ridic tonul si il grabesc si zic, hai, hai, hai, trebuie sa plec si se imbraca greu si il vad cum arunca priviri mici spre pat si e ciufulit, stiu iubitule, stiu, si mie mi-ar placea sa mai stau sa lenevim...

Cu dor de linistea ta.

3 alarm clocks:

EzQ said...

That's more like it :)

Anonymous said...

Hehe! Unde sunt zilele in care puiu mergea la lucru de dimineata si io ma trezeam sa inchid usa dupa el, dupa care faceam slalom inapoi in pat... si au venit apoi si zilele in care eu ma trezeam odata cu gainile, iar puiu maraia mereu ca trantesc usile, pe cand eu alergam bezmetica prin casa pana plecam la lucru.
Ei, lasa, trece ea si sesiunea!
Te-am pupat!

Miezu` said...

sesiunea mea a trecut, a lui se duce vineri. si sambata suntem la munte! :D

Template by:

Free Blog Templates