February 04, 2008

Ora 1 in noapte

My head's gonna explode someday. Pe bune. Jur pe rosu, vad ca insisti sa confirm.

Mi-e foame.

Sade - Love Is Stronger Than Pride

Noapte buna, Codrutz

E genial videoclipul, caterinca - Fatboy Slim - Champion Sound

Tu de ce nu dormi?

Eu am baut o cafea la 7-8.

Vreau sa ma plimb cu bicicleta

Da's intimitati si extremitati, cu care isi coloreaza strazile in mov.

Kumm - Find A Way To Please You

Scot ce-i mai bun din oameni, ca un ciorditor pe 335 - by Tevere

Yahoo Messenger si sms

Numar privat - du-te dracu`

Calendar cu pisici - ma duc sa caut un ciocan, nu pot sa prind piuneza asta calumea

Thievery Corporation - Omid (Hope)

6120c, chiar imi place

Mi-e foame - de shaworma si croissant cu ciocolata, cum era ala la Spring, la 1 leu

UB40 - Where Did I go Wrong

Dush lung,
somn,
examen maine. Fuck it.

5 alarm clocks:

kishcutia said...

scopul cafelei este sa te tina treaz atata timp cat vrei tu sa stai treaz. Beau cafea la 11-12 ma apuc de treaba, rezist pan la 2-3 cand termin treaba si adorm in secunda 2 de cand am pus capul pe perna. Trebuie sa stau pana la 4 coffee still works si tot in secunda 2. Ma razgandesc la 11.30 si vreau sa adorm, tot secunda 2.
It's a will thing

Miezu` said...

ma scuzati, n-am vrut sa ma iau de licoarea sfanta.

kishcutia said...

ah da "licoare sfanta" 8->

Unknown said...

Licoarea sfanta este un mojito!

Miezu` said...

mai copii, licoarea sfata este un Mai Tai baut pe o plaja din bahamas, aia da Maica Tereza a bauturilor :)

Template by:

Free Blog Templates