February 07, 2008

Wishing on 2 pictures

That's all you need to know. Deocamdata... Da, asa v-am spus. Si voua, dar mi-am repetat si mie.


Dar, hai, stati asa.
Chiar imi doresc ceva. Ceva plin de adjective din alea colorate, plin de codificari si totusi atat de frumos, putina lumina in jurul sau si totusi atat de mult intuneric, putina aroma de libertate si atat de multe catushe, atat de zambitor si de vesel, dar sa fie si putin violent. Sa fie ca un gandacel bine mirositor, sa miroasa a ambra si a ceva lemnos sau poate a esenta de cafea si putine citrice, sa fie putin verde si doar uneori albastru, sa poata atinge cerul pentru ca asta vrea sa faca, sa fie fin la atingere, dar impunator de aspru, sa ma aseze pe un nor si sa ma lase acolo.

Vorba lui Arsenic, am sa matur strazile pustii, maine am sa umplu cerul cu prostii... :)

PS: Da, am uitat. Mai vreau ceva. Azi m-am indragostit. JUR!!! Detalii mai jos. :D
Deocamdata, atat eu, cat si Mazdutza aceasta superba sau "MotoMatza", cum ii spun prietenii cei mai apropiati, adica eu, te tratam cu spatele. Cand iubirea noastra isi va putea uni degetele [mele] micutze, dragutze si cu unghii rosii cu volanul [ei] cu multe, multe butoane si finetzuri, ei da, atunci vom mai discuta cu voi.
LOVE :)

21 alarm clocks:

Unknown said...

cine stie...poate daca o saruti se transforma in masina!

Miezu` said...

pe tine nu te suport :))

si sa stii ca nici MotoMatza, a zis sa nu ne mai disturbi cu astfel de comentarii malitzioase. :))

Unknown said...

nu stiu cum ajung sa imi exprim parerea "malitioasa" despre astfel de migitCreatii si totusi sa ma pot bucura de comfortul lor! am experienta cu un ford fiesta de o culoare gen verde albastru

EzQ said...

You infidel! Lasa fetele-n pace, sa Zoom-Zoom-zaie impreuna ;)

La cat mai multe road kill-uri Miezulin! :P

Miezu` said...

straight to number one.
scuze, dar am o stare de dans si de zbantzuiala, in momentul in care dau cu ochii de culorile blogului astuia si de curbele micii Mazdutze, deja nu mai conteaza nimic.

ma duc sa danseeeeeeez! :D

EzQ said...

Well, nu compara piticul din padure cu Alba ca Zapada ;)

Unknown said...

SHUT UP!!! I KILL YOU!!

EzQ said...

You mean ...SILENCE! ...Sincer: e marfa masina, pentru corporatista Pitzi in devenire :))

Miezu` said...

bai :))

Unknown said...

VAI! i won't take back things i said 'bout the car!! but i think that's just cruel....miez->corporatista pitzi! i rather think not...

Miezu` said...

multumesc fanilor, ostenilor mei :))

Unknown said...

don't mention it pitzi!

EzQ said...

"Tot un musai fact este si locul de munca, nu incape indoiala ca o multinationala. Sau o banca. Cel mai sigur o banca multinationala."

"Acasa ajung dupa 8"

"Telefonul trebuie sa fie musai de fitze"

"Pentru ca sunt sufletul oricarei corporatii corporatistele de meserie au in sange gena petrecerilor office"

Primele semne, restul depinde de ea :P

Miezu` said...

nu te suport, back to square [n]one :))

Miezu` said...

iar, tu, EZUle:

MiezuRau: ce petreceri maaa?)
MiezuRau: si eu nu merg cu metroul
MiezuRau: si nu imi plac camasile albe
miEZ: nuush
MiezuRau: si nici nu ascult buddha bar
MiezuRau: eu port negru, btw

mult negru :P

pff, acum sunt puffy :))

Unknown said...

ultima zi(din saptamana) din coorporate Romania!

EzQ said...

Foarte important:

miEZulin: plus ca imi place, stilul office is the new funky
miEZulin: :D
Andrei STEFAN: :))

It's a f-kin' trend.

Miezu` said...

daaaaaa, e vineri si, tocmai pt ca e vineri, azi jucam Twister in pauza de pranz si diseara mergem in club, iar duminica plecam la munte. ce corporatie simpatica, nu crezi? :D

trend, da, dar e groovy, recunoaste. sa trec eu de la 8 perechi de adidasi si alte atatea de blugi, zeci de tzoale colorate si cat mai funky, da, sa trec eu la pantofi si fuste, da, pt mine chiar e ceva. :)

Unknown said...

It's an illusion! Fabricantii de corporatisti sunt traficanti de iluzii!

Bine, uneori e nevoie de iluzii...

EzQ said...

Si cele mai periculoase corporatii sunt cele bancare. O adevarata conspiratie globala ce are drept unic scop sclavia financiara, amanetarea viitorului. Huuuaaa!

"Banii inapoi, banii inapoi!"

Hai ca sunt off-topic, ma titirez la somn.

Miezu` said...

lasa ca va dau eu ceva sa vedeti, sa-mi mai spuneti voi mie ceva. biiineeee.

Template by:

Free Blog Templates